Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Czytałem wiele postów dotyczących błędów 227 i 228 ale żaden nie pomógł mi w wyeliminowaniu mojego błędu.

 

Otóż cały czas nawraca w moim aucie błąd 227 :

 

To zrzut z dzisiejszego błędu :https://drive.google.com/file/d/0B3YMUUJP7hOxVmFLd2poNjhYYk8wdHFCQlJuNlIxdGxmS2R3/view?usp=sharing

 

Dziś rano przed wyjazdem do pracy skasowałem ten błąd lecz po podczas powrotu z pracy znowu zapaliła mi się kontrolka silnika. Wiedziałem co to.

Wróciłem do domu i podłączyłem pod komputer i moim oczom ukazał się błąd z linku powyżej. Od czego może on się pojawiać, od czego zacząć szukanie rozwiązania?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Masz większe spalanie niż być powinno? Zacząłbym od przepływomierza, ale to dosyć droga inwestycja, żeby później okazało się, że to coś innego.

Może lewe powietrze na dolocie? Najszybciej chyba będzie psiknąć plakiem za przepływomierzem i stwierdzić, czy silnik zareagował.

 

No i spróbuj przejechać się po odłączeniu przepływomierza.

Opublikowano

Najpierw przejrzę dolot może jakaś dziurka jest.

 

Przepływka wygląda ok.

Opublikowano

Witam,

 

Nie pamietam jak wygladaja korekty.

Dzis znowu pojawil sie check i pewnie znowu blad 227.

 

Wyjezdzam na urlop jutro drugim autem i juz nie mam mozliwosci zrzucenia z inpy danych.

 

Jak wroce w niedziele za tydzien to wrzuce screeny i moze bedzie mozna cos wiecej powiedziec.

 

Dzieki za odzew. Do za tydzien.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Już po feriach i mogłem zapisać dane z inpy abyście mogli wypowiedzieć się jak wyglądają poszczególne wykresy.

 

Pierwszy film nagrany zaraz po uruchomieniu silnika:

 

https://drive.google.com/file/d/0B3YMUUJP7hOxQjEyQ1d5SW5Mdm8/view?usp=sharing

 

Drugi film nagrany po rozgrzaniu silnika:

 

https://drive.google.com/file/d/0B3YMUUJP7hOxRFYtMExQQlVIdFE/view?usp=sharing

 

Mam jeszcze dodatkowe pytanie czy po odkręceniu korka wlewu oleju powinien silnik spaść z obrotów bo u mnie nie zauważyłem aby spadał i poza tym mam jakiś biały szlam pod korkiem - widać to na tym zdjęciu:

 

https://drive.google.com/file/d/0B3YMUUJP7hOxZjdVOXRLWHQ3eWs/view?usp=sharing

 

Po zgaszeniu silnika po chwili usłyszałem syknięcie tak jakby się coś rozprężało - udało mi się to nagrać. Zdążyłem wyłączyć silnik i podejść przed auto aby nagrać. Co to może być?

 

https://drive.google.com/file/d/0B3YMUUJP7hOxYmVEcG9CNjJaTWs/view?usp=sharing

Opublikowano
Wygląda na to, że praktycznie wszystko w normie na pierwszy rzut oka. Powinien się przydławić po odkręceniu korka i potem wrócić na normalne obroty. Szlam jest przyczyna jazdy na krótkich odcinkach ciągle niedogrzanym autem. Przegonić ostro i zniknie. Odmę kiedy wymieniałeś ?
Opublikowano

Jeśli chodzi o odmę to nie powiem kiedy bo ostatnio tzn. w grudniu miałem wymieniany silnik z 2.0 na 2.8 i pewnie odma była z silnikiem nie zapytałem oto. Muszę podjechać i zapytać.

 

To w sumie muszę go przegonić w trasie bo rzeczywiście jeżdżę nim mało ( do pracy i z powrotem) jakieś 40 km dziennie.

 

A nie wiesz od czego może być to syczenie po zgaszeniu silnika (to może być odma?)

Opublikowano
Odma objawia się właśnie brakiem spadku obrotów silnika po wykręceniu korka wlewu oleju i również szlamem jak jest zdrowo zabrudzona. Ewentualnie po wyjęciu bagnetu powinieneś słyszeć dziwny dźwięk który również jest oznaką zapchanej odmy. 40km to wystarczająco aby ta maź nie występowała więc popatrzyłbym w tym kierunku. A jeżeli chodzi o sam dźwięk to nie mam pojęcia...
Opublikowano
Odma zatkana, polacam kupić cały komplet ze wszystkimi rurkami bo są pewnie zatkane oraz przy demontażu będą pękać, pozdrawiam.
Opublikowano

Musze ta odme chyba wymienic.

 

A to rozprezenie ktore wystepuje po zgaszeniu auta z ostatniego filmiku to chyba disa. Schodzi cisnienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.