Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, było wiele podobnych tematów ale nigdzie nie znalazłem takich objawów jak u mnie. Otóż strasznie rzuca mi silnikiem na biegu jałowym ale tylko na zimnym silniku jak silnik osiągnie 88 stopni pracuje idealnie. Inpa wykazała dwa błędy 5561 i 13573 korekcja wtrysków w normie tylko 6 daje +5 ale na zimnym i ciepłym silniku tak samo czyli to raczej nie jest przyczyna. A i jeszcze jedno na ukrytych funkcjach temp cieczy wskazuje 92 stopnie a wskaźnik temp jest 2mm odchylony od pionu co to może znaczyć proszę o pomoc. Pozdrawiam
Opublikowano

korekcja +5 ? i to uważasz za norme ?

 

to ze masz 6 garow(kultura pracy, wyważenie) powoduje ze silnik jeszcze nie wyskoczył spod maski

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Zrób te wtryski a potem martw się temp. korekcja 5+ ?? to jest dobre przegięcie, norma to max do 1 wartości ,maxxx!!!
Opublikowano
Hehe w normie :D a co do wskazowki to wszystko w porzadku, u mnie tez jest lekki odchyl ale to czeste w tych autach
Opublikowano
piszesz 92st i odchyłka wskazówki o 2 mm nie ma to ze sobą nic wsólnego pion jest od 75 do 110-115 st, poczytaj WDS a z praktyki wiem bo w lecie przez zagnieciony wąż przegrzewał się do ponad 100 st ale wskazówka się nie ruszyła z pionu ani o pół mm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To znaczy, że masz problem ze wskazówką..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Zacznij od najprostszej najtańszej diagnozy.Jak wiemy czujnik do komputera nie jest czujnikiem do wskaźnika temperatury. Teoretycznie to może być jeden z trzech komponentów uszkodzony : 1. czujnik ECU, 2. czujnik wskaźnika temperatury, 3. wskaźnik

Ja bym trochę poczekał i przy okazji innej roboty przy silniku to bym zaczął od wizualnego sprawdzenia tych że czujników, przeczyszczenia itd , jak nic podejrzanego to bym wymienił obydwa czujniki a dopiero na końcu zegary, ale można zacząć od zegarów .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Sprawdz czy wskazowka na wylaczonym zaplonie nie jest lekko przesunieta o te 2 mm wzgledem jej prawidlowego poczatkowego stanu (1 kreska), jezeli jest pod nia to masz przesunieta wskazowke po prostu i reszta dziala prawidlowo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.