Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ja tutaj nowy wiec od razu z góry proszę o wyrozumialosc... Mianowicie kupiłem złoma jakies 3 miesiące temu i jak na razie ponad 3tysie wsadziłem i widze ze końca nie widać... kupiłem nowy aku bosh 110ah, po wymianie byłem i mechaniora zaadoptować go jak się należy(bo nie wiem czy w inpie się da jeżeli tak to nie umiem). Pomijajac ze czujniki parkowania przestaly dzialac po miesiącu, do tego jakiś elektryczny blad przeplywki i jeszcze jak by mało tego to pompka nivo to wymiany aha omalbym nie zapomnial o czujniku oleju oraz cieknącej panoramie i to tak cieknącej ze przekaźniki pod kolem zapasowym plywaly no i w plastikowym schowku nad aku woda stala.( ok 2cm wody).

Na dzień dzisiejszy mam o wiele poważniejszy problem ponieważ auto w nocy tak mi rozladowalo aku ze nawet się wyświetlacze nie zapalaja w srodku to na domiar wszystkiego smierdzi topionym plastikiem jak nie wiem co... Jeden dosyć znany problem zdjagnozowalem (kable w klapie). Tylko po diagnozie pojawil się następny problem jak otworzyć tylna klape bez pradu... (akumulator odlaczony). samochod ma tak zamknięty centralny ze nie można otwozyc zadnych drzwi oprócz kierowcy. aha no i szyba na klapie bagażnika pozostaje ciagle otwarta bo elektryczny zamek się nie zamyka. nawet po podlaczeniu innego akumulatora otwiera się tylko szyba na klapie a sama w sobie klapa ani rusz. POMOCY czy jest jakiś magiczny sposób żeby ja otwozyc ?? z góry dziekuje za pomoc bo minely dopiero 3 miechy a ja już mam dosyć tego shittu....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bez prądu klape otworzysz grotem kluczyka w lewo lub prawo zwolnisz zaczep jeśli masz wode w bagaźniku to szukaj z kąd ta woda często zatkane są odpływy z szyber dachu jak go mas wogule? tematów z wodą jest sporo więc szukaj bo to jest Twój największy problem
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.

Ja tutaj nowy wiec od razu z góry proszę o wyrozumialosc... Mianowicie kupiłem złoma jakies 3 miesiące temu i jak na razie ponad 3tysie wsadziłem i widze ze końca nie widać... kupiłem nowy aku bosh 110ah, po wymianie byłem i mechaniora zaadoptować go jak się należy(bo nie wiem czy w inpie się da jeżeli tak to nie umiem). Pomijajac ze czujniki parkowania przestaly dzialac po miesiącu, do tego jakiś elektryczny blad przeplywki i jeszcze jak by mało tego to pompka nivo to wymiany aha omalbym nie zapomnial o czujniku oleju oraz cieknącej panoramie i to tak cieknącej ze przekaźniki pod kolem zapasowym plywaly no i w plastikowym schowku nad aku woda stala.( ok 2cm wody).

Na dzień dzisiejszy mam o wiele poważniejszy problem ponieważ auto w nocy tak mi rozladowalo aku ze nawet się wyświetlacze nie zapalaja w srodku to na domiar wszystkiego smierdzi topionym plastikiem jak nie wiem co... Jeden dosyć znany problem zdjagnozowalem (kable w klapie). Tylko po diagnozie pojawil się następny problem jak otworzyć tylna klape bez pradu... (akumulator odlaczony). samochod ma tak zamknięty centralny ze nie można otwozyc zadnych drzwi oprócz kierowcy. aha no i szyba na klapie bagażnika pozostaje ciagle otwarta bo elektryczny zamek się nie zamyka. nawet po podlaczeniu innego akumulatora otwiera się tylko szyba na klapie a sama w sobie klapa ani rusz. POMOCY czy jest jakiś magiczny sposób żeby ja otwozyc ?? z góry dziekuje za pomoc bo minely dopiero 3 miechy a ja już mam dosyć tego shittu....

Kupiłeś pewnie okazyjnie w dobrej cenie i z przebiegiem poniżej 200kkm auto z 2004r,gdzie pakiet startowy może wynieść spokojnie 10tys.PLN

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma co straszyc gościa woda w bagarzniku to jego największy problem "klemski" pierwsze musisz wysuszyć bagaźnik i wszystko co masz zalane wodą,zlokalizować przyczyne, a puzniej podpiąć akumlator !!!
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

viewtopic.php?f=73&t=160995

 

tu masz temat z wodą i tym się zajmij !

NIE PODŁĄCZAJ AKUMLATORA ZA NIM NIE WYSUSZYSZ bo narobisz sobie jeszcze większych problemów niź masz

otworzyłeś bagarznik?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

U mnie bylo to samo. Moduly, przekazniki, nowy aku i do tego od wody poszla tez klema minusowa dlatego wywalal prad do zera.

Proponuje przeczyscic kanaliki odprowadzająca wode.

Tematów na ten temat mnóstwo, moze nawet tyle ile wody w bagazniku :mrgreen:

Opublikowano

Aha czujniki i pompka nivo tez mogla sie popsuć od wody w "kole zapasowym".

U mnie np hak holowniczy elektrycznie wysowany tez wyzional ducha bo woda w module spowodowala ciagla dostawe pradu do silnika od rozkladania i sie spalil...

Odrazu zdejmij ten wspaniały patent bmw na dodatkowych klientów serwisu czyli gumowe zaslepki na końcach przewodów odprowodzajacych wode z panoramy (zaslepka na koncu przecieta na X czyli woda ucieka syf zostaje i jak syfu sie uzbiera to woda ucieka ale po podsufitce wprost do bagaznika i robi sobie bajorko w modulowym raju )

Opublikowano (edytowane)
Witam ponownie. Zapomnialem napisac wczoraj ze buma była już u szpeca od szyberdachów i wszystko było sprawdzone i poprawione. Dzisiaj rozebrałem tyl i okazało się ze jakiś modul helbako się spalil . Są dwa podobne na tym styropianie, tylko jeden jest szary z czarna wtyczka a drugi caly szary. Doszedlem do tego ze jest odpowiedzialny za radio i idrive bo nie dzialaja. Tak na marginesie to tak się spalil ze wytopila się dziura w jednej ze scianek. A tak apropo to gdzie jest miesce na klapie żeby wlozyc kluczyk do zwolnienia zamka mechanicznie?? Edytowane przez klemski
Opublikowano
Drzwi bagażnika można otworzyc od wewnątrz. U dołu po środku pod plastikową zaślepką jest mechanizm otwierający.
Opublikowano

Witam.

Panowie wiec sprawa przedstawia się następująco:

1.Usunąłem moduły i przekaźniki z koła zapasowego

2. Zmieniłem wiązkę z prawej strony klapy i szyby

3. Wymieniłem moduł w którym wyjarała się dziura... 400pln używka (odpowiedzialny za idrive i działanie radia).

Pewnie nie długo muszę zacząć myśleć nad zmianą klapek na kolektorze ssącym, prawda?

Tak na marginesie jest na klapie zaślepka do otwierania bagażnika jeżeli nie ma prądu w samochodzie:

Należy otworzyć miesjsce gdzie znajduje się trójkąt i po lewej stronie od zamka (patrząc od środka ) jest klapka, którą nleży wyciągnąć. Połączona ona jest z zamkiem za pomocą plastikowego cięgna. Czyli ciągniemy za wyciągniętą klapkę i otwiera nam się zamek.

Ogólnie moja ocena tego samochodu jest bardzo mierna ponieważ jak na taką marke samochodu bezawaryjnością powinna troszeczkę odstawać od VW czy Audi.

Opublikowano
Aha a za wiązkę kabli wraz z koszulką termiczna zapłaciłem 60 plnow w elektrycznym sklepie... hehehe jak można za kawałek kabli zawołać prawie 500pln... zdzierstwo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.