Skocz do zawartości

czy drgania kierownicy przy ostrzejszym hamowaniu są normale


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

???

zauwazyłem, że jak ostro przychamuje i do tego jak nawierzchnia drogi jest nierówna, to kierwnica drga i cos jakby stuka. a jak nawierzcnia drogi jest w miare równa to kierownica tylko drga, czy to od ABS?

Opublikowano
???

zauwazyłem, że jak ostro przychamuje i do tego jak nawierzchnia drogi jest nierówna, to kierwnica drga i cos jakby stuka. a jak nawierzcnia drogi jest w miare równa to kierownica tylko drga, czy to od ABS?

 

Na pewno nie jest to normalne :!: i na pewno nie od ABS-ow, najprawdopodobniej zwichrowane tarcze hamulcowe...

 

PZDR

Opublikowano
jack ma rację u mnie jest to samo i mam pokrzywione tarcze :mad2: mam już zakupione nowe tarcze ale wymienie dopiero jak bede miał też nowe klocki, sprawdz tarcze, lub tez w niewielkim stopniu może mieć też też wpływ zła zbierzność
Opublikowano

Zakładając że zawieszenie masz sprawne (nie ma nigdzie luzów), zbierzność jest zrobina, to z twojego opisu wynika, że tarcze są krzywe. U mnie też są minimalnie krzywe ale mało jest to odczuwalne, mi to nie przeszkadza, tarcze wymienie jak przyjdzie na nie pora.

Tak się dzieje z tarczami jak:

- są marnej jakości (nieznany lub tani producent)

- są żle wytoczone przez fachowca

- wjechałeś w kałuże z rozgrzanymi tarczami i je zwichrowało.

- źle zamontowane

 

Rozwiązaniem jest:

- jak małe bicie to zignorować (poczekać aż bedą chude i trzeba je bedzie wymieniić

- wytoczyć te krzywe (w wiekszości przypadków pomaga koszt ok 100 zł 2 szt.)

- kupić nowe i odpowiednio założyć

 

Pozdrawiam

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano
Rozwiązaniem jest:

- wytoczyć te krzywe (w wiekszości przypadków pomaga koszt ok 100 zł 2 szt.)

 

Chyba troche przesadziles :shock: znajomy przetaczal ostatnio prawie NOWE tarcze i zaplacil 30zl za 2sztuki :D

 

PZDR :cool2:

Opublikowano
A dzieje sie to przy hamowaniu z duzej predkosci czy niezaleznie od niej?? Moze porpostu sie przegrzewają, sam tak mam, jak hamuje z powyzej 100kmh do 0 to pod koniec juz drga tak ze szkoda gadac :) Natomiast przy normalnym hamowaniu nic sie nie dzieje, tarcze są proste.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano

Miałem podobne objwy kiedyś w mojej E36 przy ostrym hamowaniu kierownica lekko drżała przyczyna tarcze jak żyletki :)

Kupiłem orginały ze znaczkami BMW używane oczywiście miały 11mm w cenie 50zł za sztukę. Odradzam kupno żemieślniczych wynalazków to pieniądze wyrzucone w błoto. Miałem kiedyś przeboje z nimi w E34 przejechałem na nowych takiego typu 100km deszczyk i po tarczy rozharowały się i warjowały jeszcze bardziej od starych :lol: Pozdrawiam

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano
Jest sens kupowac uzywane tarcze?? tez o tym myslalem ale w sumie nie jestes w stanie stwierdzic czy sa idealnie proste :mad2: ja zakupiłem nowe ATE ale narazie czekam az klocki mi zupelnie padną i zmienie tarcze wraz z klockami, apropos to bez sensu jak wjezdzasz w kaluze rozgrzana tarcza i juz sie krzywi, bzdura takie tarcze, jak temu zapoboec albo jakie tarcze kupowac, chyba ATE sa okej???
Opublikowano
głównie duża prędkość, np 140----->80, przy normalnym hamowaniu np w mieście, luzik -spoko; mówie tu o ostrym hamowaniu na trasie, jade szybciej i brak warunków do wyprzedzania jakiejś fiesty np

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.