Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Usuwał ktoś klapki w tym silniku BMW E91 320D 163KM M47N2 2006r. ? Czy są wadliwe te klapki czy jest to już poprawione? Jakie są plusy i minusy usunięcia owych klapek ?
Opublikowano
Temat rzeka, wystarczy poszukać.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano

No było poruszane wiele razy ale zazwyczaj 3.0D oraz E46 a o E90 w tym silniku bardzo mało tego jest.

Jest ktoś z forumowiczów kto usuwał te klapki w tym silniku niech się wypowie

Opublikowano

japierdole ten temat był tyle poruszany że aż szkoda słów.

 

Tak milion ludzi usuwało w silniku 2.0 nic sie nie dzieje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja usuwałem... konstrukcja taka jak w m47 i m47n więc "Wadliwe"

 

Czyli konstrukcja M47N2 jest juz poprawiona tak ? I nie ma się czym przejmować ?

Gulczas, a jak myślisz? :norty:

3A0jS9b.png
Opublikowano

Ja w swoim usunąłem dosłownie kilka dni temu przy przebiegu 262 tyś. 1 z nich miała już dość spory luz.

Ja po usunięciu w swojej nie widzę żadnej różnicy, żadnego spadku mocy, może troszkę głośniejszy odgłos wydaje przy gaszeniu silnika.

Teraz jeżdżę bez obaw że klapka wpadnie mi do silnika i rozwali głowice lub turbine :P

Opublikowano
Ja w swoim usunąłem dosłownie kilka dni temu przy przebiegu 262 tyś. 1 z nich miała już dość spory luz.

Ja po usunięciu w swojej nie widzę żadnej różnicy, żadnego spadku mocy, może troszkę głośniejszy odgłos wydaje przy gaszeniu silnika.

Teraz jeżdżę bez obaw że klapka wpadnie mi do silnika i rozwali głowice lub turbine :P

 

Zastanawiam się właśnie czy usuwać czy nie, a posiadasz DPF ? Powiedz mi jeszcze czy przy gaszeniu auta masz taki jakby podmuch powietrza ?

Opublikowano
Ja w swoim usunąłem dosłownie kilka dni temu przy przebiegu 262 tyś. 1 z nich miała już dość spory luz.

Ja po usunięciu w swojej nie widzę żadnej różnicy, żadnego spadku mocy, może troszkę głośniejszy odgłos wydaje przy gaszeniu silnika.

Teraz jeżdżę bez obaw że klapka wpadnie mi do silnika i rozwali głowice lub turbine :P

 

Zastanawiam się właśnie czy usuwać czy nie, a posiadasz DPF ? Powiedz mi jeszcze czy przy gaszeniu auta masz taki jakby podmuch powietrza ?

Auto mam od nie dawna, wydaje mi się że nie było E90 2.0D bez DPF'a, a wątpliwe żeby w belgii poprzedni właściciel go wyciął.

Decyzja należy do Ciebie czy usuwać czy nie, ja się bałem konsekwencji i usunąłem :)

Co do podmuchu to nie zwróciłem uwagi na to, ale jak coś zauważe to napisze Ci na PW :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.