Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób test zegarów, jak zaświeci się to rozbieraj kierownicę i sprawdzaj przycisk/przewód.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Sprawdzić bezpieczniki ,kierownice będziesz rozbierał później ,najpierw się zaczyna od bagatelnych żeczy :D

Tempomat nr bezpiecznika 41

Multifunkcja 44

Opublikowano (edytowane)
Dokładnie :) tak jak kolega wyżej napisał zacznij od najprostszych rzeczy. chyba że miałeś dokładaną multifunkcję po domowemu, wtedy próżno szukać bezpieczników bo większość poradników prowadzi przewody bezpośrednio do kompa omijając bezpieczniki. :) w takim wypadku proponuję sprawdzić wszystkie przewody które były dokładane ich połączenia oraz piny. różni szpece mogli przy tym majstrować. ale jeśli masz oryginalnie takie bajery i bezpieczniki okażą się sprawne. można dopiero zaglądać do zwijaka kierownicy, wtyczki multifunkcji, czujniki na pedałach :) Edytowane przez Jakub03071993
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chyba że bawiłeś się dis lub ista d , ja też przez przypadek usunąłem tempomat u siebie :D i też wszystko działało tylko tempomat nie

(kodowanie do serii zegarów NCS przywraca funkcjonowanie )

jest też szansa że (nie wiem jaką masz kierownice) że z jednej strony cały panel się zepsuł od tempomatu (tylko od radia jest podłączony do tego od tempomat)

INPA i zobacz czy są aktywne przyciski w multifunkcji

Tempomat jest w zegarach , może też być uszkodzona instalacja, jak jesteś z Lubelskiego to wpadnij do mnie mam zapasowe przyciski to można na próbę podłączyć

(wcześniej zdiagnozować oczywiście) najczęściej to panel pada jeden w kierownicy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz również czujnik hamulców i sprzęgła bez nich nie działa tempomat , a z dokładną kierownicą multifunkcyjną tez nie jest problem

jak uszkodzona linia do silnika to tempomat zaświeca się na zegarach , tylko nie ma sterowania i pozostają jeszcze dwie linie do sterownika świateł (zasilanie) i do sterownika zegarów ,uszkodzenie któregoś z nich zaburza pracę całej kierownicy, wiem ponieważ sam robię dokładanie tej funkcji do e46 ,

Opublikowano
Zobacz czy przed pierwszym naciśnięciem hamulca da się go uaktywnić. Jeżeli się da i dopiero pierwsze naciśnięcie hamulca całkowicie go wyłącza, przyczyną może być usterka silnika, w moim przypadku była to przepływka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.