Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma się co dołować, zawsze można odrobinę podnieść moc w 320d. :wink:

 

325d w tej wersji nie jest zbyt popularny, w sumie nawet roku nie ma go na rynku a do tego nie jest dostępny z Xdrive co dla wielu klientów dyskwalifikuje tą jednostkę.

 

Dla mojej żony RWD było "must have" więc ta opcja się poskładała i jak dotąd wybór się okazuje trafiony. :twisted:

 

Wczoraj pozamiatała napiętego Pana w Forku XT co jej bardzo poprawiło humor na powrocie do domu :twisted:

Opublikowano

Myślę że 220 w 20d jest do zrobienia. Ja może na wiosnę pocisnę u siebie coś.

 

Mam wersję 325d ale ta 218 km - tutaj w 5tce dali radę trochę

 

http://ecu-performance.com.pl/wp-content/uploads/2014/12/525d_218km.jpg

  • 2 lata później...
Opublikowano

Zauważam po tych wykresach że silniki bmw nie są szokujaco podatne na cziptuning, średnio przyrost jest w okolicach 22%

Tak jak tu w 2l biturbo z 220 zrobić 250 to mimo wszystko malo

VAG z 2.0tdi z biturbo po chipie maja pod 300kucy


Ja z 2.0d 190KM mam blisko 240@530 i jest dość słabo czuje ze brakuje mu kilkudziesięciu km i nm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.