Skocz do zawartości

turbina bmw 320d 163km


fazie9f65

Rekomendowane odpowiedzi

mieszkam w Anglii. w sumie regeneruja turbiny w Londynie na czesciach Melett ale jakos nie mam przekonania do regenerowanej jestem bardziej za uzywka zeby byla w dobrym stanie. cena za uzywke jest taka sama jak za regenerowana.

Ale wciaz nurtuje mnie czemu sa troche czarne te lopatki... A jeszcze pytanko jaka moze byc przyczyna luzu wzdluznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tylko że na turbinę regenerowaną dostaniesz gwarancję jak na nową część, a na używkę z aukcji co najwyżej gwarancję rozruchową. Nic dziwnego, bo nikt nie wie ile taka turbina z rozbiórki ma rzeczywiście nalatane i w jakich warunkach, a są to elementy bardzo wrażliwe na nieprawidłową eksploatację.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przedmówcy znają sie na regeneracji turbin Mitsubishi ale ogólnie jest to jedno wielkie gowno i same problemy. Nie da sie tego wystroić żeby miało osiągi i niezawodność jak oryginał. 100x lepiej jest kupic używkę niż pchać sie w regeneracje. Popełniłem ten błąd i nigdy wiecej nie zregeneruje turbiny chyba ze beda same pozytywne opinie na temat danego modelu.

 

Przed chwila robiliśmy pomiary przyspieszenia z kolega z e90 - 100% kopia mojego 320d z tym ze on ma ori a ja mam regenerowane. Różnica jest ogromna a robiłem to w jednej z najbardziej renomowanych firm w łódzkim. Nie wspomnę juz o tym ze mało kto w Polsce potrafi to dobrze wyregulować, przez rok było fajnie super a po roku latem i wiosna same problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post przez kubaj123 » 10 Sty 2016 13:17

Dokładnie. Ja jestem w trakcie szukania turbiny od 525d 177km i wypierdzielam raz na zawsze to mitsubishi. Reszta rzeczy czeka już na założenie.

 

 

A ta turbina od 525d podejdzie P&P tylko z rozwiercaniem kolektora ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiercic kolektor trzeba i dorobić flansze mocującą do katalizatora. Ori katalizator jest mocowany na v-band a ten od 525d jest na dwie nakrętki/bolce. Koszt takiej flanszy to max 30złreszta pasuje pnp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdania są podzielone jak zawsze używane turbo tak jak kolega wcześniej wspominał nie wiadomo gdzie i jak było traktowane itd loteria ;) Regeneracja Turbiny + wyważenie to sporo $ wychodzi troszkę taniej od nowej... Dużo jest krzykaczy co to kupują regenerowaną za 500zł i potem jest problem :duh:

Reasumując szukałbym używki z wiadomego pochodzenia lub kupienie nowej jeżeli warto inwestować w dane auto. Tak z ciekawości ile miało nalatane to BMW ? U mnie taki luz w VW był po 654 tyś :norty: niestety wymiana turbo nie wiele dała bo po miesiącu silnik się rozsypał :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli mówisz o wzięciu garretta od wersji 163km to takich nie ma, te silniki występowały tylko z turbinami mitsubishi. Jeżeli mówisz o Garrettcie od 525d to masz racej, garretty duzo lepiej sie regeneruje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak wyglada cenowo:

1. Ori Garett od 525

2. Ori Mitsubishi do 320d 163km

 

Jaka opcja będzie lepsza dla auta 1 czy 2

 

Pytam bo powoli przymierzam sie do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że jest sprężarka Garrett do m47t2,i ma oznaczenie GTB 1752V lub GT 1752V , a nie tylko mitshubishi. chyba że nie pasuje ona do normy spalin EU4 Edytowane przez waski9227
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo na filmie niestety nie wiem jaki ma przebieg gdyz nie jest to moje tylko dodalem jako pogladowe. moje padlo na 110tys mil. Utem w sumie nie zamierzam jezdzic wieki mysle ze dwa lata jeszcze pojezdze. Regenerowana nie wchodzi raczej wgre. Raczej zostaje przy uzywce. Moze pojezdze nia troche jak o nia zadbam. Tylko dalej jestem zainteresowanuy osadem na lopatkach :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że jest sprężarka Garrett do m47t2,i ma oznaczenie GTB 1752V lub GT 1752V , a nie tylko mitshubishi. chyba że nie pasuje ona do normy spalin EU4

 

Turbiny o których mówisz są od 18d, nie pamietam tylko czy lci czy pre lci. Jeżeli pre lci to i tak bedzie potrzebne strojenie tego i bedzie mocniej wysilone niż Mitsu bo jest duzo mniejsze. Jeżeli jest od LCI to nic nie pasuje.

 

Koszt wsadzenia garretta gt2056 od 525d to jest około 2.5-3k w zależności jak chcesz to robic, w tym przypadku tez duzo łatwiej jest znalezc turbo w dobrym stanie. W moim przypadku wychodzi około 3.5-4k z tym ze wymieniam wydech i intercooler.

 

Moim zdaniem jeżeli chcesz turbo Mitsu to albo nowka za około 3.5tys albo używka za około 1k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie. zostaje przy uzywce poki co. mysle ze rok pojezdze na uzywce jak sie trafi w miare..... a pozniej sie zobaczy moze uzbiera sie dodadkowa kasa i zainwestuje w nowa albo tak jak wyzej pisano turbo od 525d moze byc bardzo dobrym rozwiazaniem. Z kupnem uzywki jest problem bo wszyscy sprzedawcy mowia ze idealna i wigole ale dopoki nie zobaczysz nie dotkniesz to jest wielka nie wiadoma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.