Skocz do zawartości

po wymianie oleju w tylnim moscie dziwne dzwieki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszytskich!!!

 

Ostatnio wymienialem wszystkie oleje w moim BMW e30 318iS z 90 roku.

 

Po wymianie oleju w tylnim moscie podczas jazdy oddaje on dziwny glos.

Slychac go jak wczesniej tzn wczesniej szumial a tereaz do tego gdy noga jest na gazie slychac metaliczny poglos pracujacych zebatek( tak mi sie wydaje ) Dzwiek jest slyszalny szczegolnie na niskich obrotach i bardzo wysokich. Przy 170-180 km/h jest bardzo podwyzszony.

 

Co moze byc tego powodem?? Czy mial tez ktos cos w tym stylu w swoim samochodzie??

 

Bylem u mechanika, obejrzal auto i stwierdzil ze poprzedni olej musialbyc wzbogacony o dodatek do mostow ktory je wycisza.

mam zamiar kupic taki srodek .... czy to cos pomoze?? Jedni mowia ze tak a drudzy ze w BMKach moze wrecz zaszkodzic.

 

Jesli tak to moze jest jakis konretny dodatek ktory mozecie polecic!!!

 

Dzieki wielkie za odpowiedzi

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam!!!

 

Dokładnie wlalem Mobila 75W90. Weszlo 1.5 litra.

 

Olej jest wiec ok a ja nie wiem co robic

Opublikowano
Przepraszam autora postu, ze wtrące zapytanie o dyfer, ciekaw jestem co ile czasu tzn jak czesto powinno sie wymieniac olej w dyfrze, chodzi o moje m40 316i???dzieki za pomoc i sorki za wtrątke
Opublikowano

co 60 tys,

 

a do autora - sprawdz czy nie masz czasem dyfu ze szpera - wtedy musisz zalac inny olej.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Np. 75/W140

 

Castrol wypuszcza taki olej SAF-XJ w intercarsie 60zl za litr o ile dobrze pamietam.

Opublikowano
Np. 75/W140

 

Castrol wypuszcza taki olej SAF-XJ w intercarsie 60zl za litr o ile dobrze pamietam.

 

I tylko ten albo oryginlany bmw - ma specjalne dodatki teflonu itp.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Najprostrzym sposobem zdaniem sprzedawców części AUTO-FUS BMW jest podniesienie tyłu auta tak aby oba koła obracały się swobodnie, następnie kręcimy jednym z kół obserwując przy tym kierunek obracania się drugiego.

Jeśli oba obracają się w tym samym kierunku - tylny most posiada blokadę (szperę) Olej CASTROL SAF XF, jeśli nie - bez blokady Olej CASTROL SAF XO.

 

Nie radziłbym kombinować z olejem w tylnych mostach BMW, może to się źle dla nich skończyć :(

 

Pozdrawiam

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.