Skocz do zawartości

zawieszenie...tylko jakie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Doradzcie mi panie i panowie znawcy czy mam zostawic sobie twarde niskie zawieszenie,czy zmienic na normalne.jak uratowac miske przed ciosami krawezników,naszych dróg,itp...z jednej strony;niskie twarde to-wyglad,trzymanie w zakretach,z drugiej to-ryzyko utraty miski,brak komfortu(acz to mi nieprzeszkadza),,doradzcie.PROSZE :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
Opublikowano

To zalezy wszystko od upodobania. Jak lubisz jazde malo wygodna i ryzyko rozwalnia miski to jezdzij tak, jak wolisz komfort to go podnies.

Jezeli chodzi o trzymanie w zakretach to po pierwsze na polskich drogach przy wych dziurach to roznie z tym bywa a po drugie wszystko zalezy jak to zawieszenie zostalo obnizone. Jezeli firmowo to OK, natomiast jezeli byl zrobiony "wiejski tuning" i obciete sprezyny to efektu dobrego prowadzenia napewno nie bedzie, co najwyzej zludzenie.

Opublikowano

Poza utratą komfortu zbyt twarde zawieszenie powoduje szybsze zużywanie się nadwozia; pęknięcia, skrzywienia, skrzypienia itp i elementów zawieszenia.

Poza tym tak jak pisze Centrino, efekt lepszego trzymania na zkrętach może być odwrotny do zamierzonego.

U nas nie ma gładkich jak stół zakrętów, a na nierównej nawierzchni szybciej wylecisz z niego na twardym niż normalnym zawieszeniu.

A co to za przyjemność jechać wozem drabiniastym po dziurach, jeśli szybciej od ciebie pojedzie po nich matiz.

Co do wyglądu niskiego zawieszenia to też jest sprawa dyskusyjna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.