Skocz do zawartości

E39 535I 1996 r. (manual, sedan)


kr318is

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Poszukiwałem auta w takiej konfiguracji ale z silnikiem do 3.0 L. Po bodajże jednym wyjeździe pod Radom zaufałem komisowi w Puławach (https://www.facebook.com/AutoBawariaPulawy/?fref=ts). Nie sprawdzałem auta dokładnie - jazda próbna, stacja diagnostyczna na zmęczeniu i w emocjach. Ostatecznie zapadła decyzja, że wrócę do domu z V8 pod maską.

 

Od zakupu minął ponad miesiąc i jak na razie nie mam poczucia, że ktoś mnie oszukał.

 

Informacje techniczne:

- 535I

- 3,5 L

- 235 KM

- rok produkcji 1996

- sedan

- skrzynia biegów manualna

- przebieg 277000 km.

Więcej danych podam jak zdekoduję VIN.

 

Nie będę upubliczniał planów. Kilka rzeczy do zrobienia jest i kilka jeszcze przyniesie przyszłość. Oczywiście na bieżąco postaram się informować o wydarzeniach.

 

http://s1.fotowrzut.pl/MW4TTD4VOG/3.jpg

 

http://s1.fotowrzut.pl/MW4TTD4VOG/2.jpg

 

http://s1.fotowrzut.pl/MW4TTD4VOG/1.jpg

 

http://s1.fotowrzut.pl/MW4TTD4VOG/4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Super kolorek tej skóry!

Polecam wymienić kierownicę na serducho, no i coś ze światłami przekombinowane, do kompletu przydałoby się wrzucić tylne na białe kierunki.

Te fele to oryginał alpina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzorowane na Alpinie, ale produkcji włoskiej bodajże (śledziłem ogłoszenie tego auta) :D Skóry są cudowne, w swojej miałem identyczny kolor. Dawało namiastkę individuala :)

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pierwsze uwagi.

 

Kierownica, o ile nic się z nią nie stanie, nie będzie wymieniana.

 

Światła rzeczywiście nie od kompletu. Niemniej są nowiuteńkie i, o ile nic się z nimi nie stanie, nie będą wymieniane.

 

Felgi nie wiem czy oryginał. Pewnie jest tak, jak kolega powyżej napisał. Osobiście dopiero w zeszłym tygodniu sprawdziłem jaki mają rozmiar. Mogłyby być 16 calowe, grunt żeby pasowały do koncepcji.

 

W aucie szukam przede wszystkim tego co znalazłem w pierwszym BMW E30 318iS - przyjemności z jazdy. Nie miał klimy i wspomagania ale jak ruszyłem to już ciężko było wysiąść. No i nigdy się nie spóźniłem, a kiedyś udało mi się wjechać po niezbyt stromych schodach. Tęsknię za tym autem.

Wtedy też człowiek myślał nad felgami, kierownicami itp. Pozbyłem się samochodu ze względu na brak zasobów utrzymania w jeżdżącym stanie technicznym. Pomny tych błędów w E39 chcę się skupić na rzeczach najważniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu.

Czy ta skóra jest w kolorze brązowym ? Wnętrze wygląda bardzo fajnie.

Z chęcią bym się zmierzył z takim 535i :8)

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VIN zdekodowany:

 

Type 535I (EUR)

Dev. series E39 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M62

Cubical capacity 3.50

Power 170

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ASPENSILBER METALLIC (339)

Upholstery STANDARDLEDER/AUBERGINE (N6AI)

Prod. date 1996-07-03

 

Order options

No. Description

260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER

280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING

339 SATIN CHROME

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

438 WOOD TRIM

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

555 ON-BOARD COMPUTER

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

704 M SPORT SUSPENSION

801 GERMANY VERSION

915 NO OUTER SKIN PROTECTION

 

Series options

No. Description

305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING

411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC

473 ARMREST, FRONT

520 FOGLIGHTS

540 CRUISE CONTROL

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

665 RADIO BMW BUSINESS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu.

Czy ta skóra jest w kolorze brązowym ? Wnętrze wygląda bardzo fajnie.

Z chęcią bym się zmierzył z takim 535i :8)

 

Sprawdziłem i uprzejmie informuję, że kolor "aubergine" znaczy po polsku bakłażan.

Wnętrze w stanie bardzo dobrym. Ma pewne niedociągnięcia ale w takim aucie to i minusy dodają wartości.

Co do zmierzenia - z ciężkim sercem przekraczam 2500 obrotów ale może kiedyś. Z racji hobby bywam w okolicach Otwocka. Jak będzie okazja to się spotkamy.

 

Swoją drogą pozwolę sobie wyrazić zazdrość po przeczytaniu jak kompleksowo zajmujesz się swoim autem.

Dzisiaj załatwiłem garaż. Mam nadzieję, że ta inwestycja zwróci się w wolniejszym starzeniu auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Wymieniona szyba + oryginalna uszczelko-osłona.

 

W tym miejscu chciałbym się podzielić opinią na temat wymiany uszczelko-osłony. Są opinie, że można to zrobić bez wyjmowania czyby. Ja próbowałem wyjąć tą osłonę ale było ciężko. Próbowałem ją też wcisnąć ale nie udało się i podjąłem decyzję o wymianie szyby. Także, gdyby ktoś pytał to ja odradzam.

 

Przy okazji wymienione ramiona wycieraczek (nowe w bardzo dobrym stanie) i poprawiony został napęd (stary już się rozsypywał od wilgoci)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Spóźniona aktualizacja.

1. Serwis klimy - standard + wymiana wentylatora. W warsztacie otrzymałem informację, że wentylator się nie włącza, a przez brak chłodzenia rośnie ciśnienie w układzie. Coś w tym jest bo wcześniej temperatura w aucie nie była tak niska jak bym się spodziewał. Poza tym teraz słychać pracujący wentylator, a wcześniej na pewno tak nie było. Może to wynikać z tego, że aktualnie zamontowany pracuje głośniej, ale wolę wierzyć mechanikom.

2. Przy okazji zgłosiłem pracującą z oporami kierownicę. Prace zaczęły się od regeneracji pompy, ale bez zmian. Potem robione były: końcówka kierownicza, łożyska amortyzatorów, zakuwane przewody wspomagania. Wszystko to nie przynosiło rezultatów. Już miałem zabierać auto do innego warsztatu, ale trafiła się inna Beemka z taką pompą i podmianie wreszcie zaczęło działać. Po reklamacji w zakładzie regenerującym pompy dostałem inną pompę i jak na razie pracuje bez problemów.

Całe zamieszanie trwało około miesiąca i kosztowało mnie 3 razy więcej niż mogło, ale cieszę się, że auto jeździ jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od temp zewnętrznej,na postoju w lato może sie na chwile wyłączyć ale zaraz spowrotem rusza(przynajmniej u mnie tak jest).Z tym że jeżeli masz jeszcze oryginalny wentylator to pierwszego biegu czasami nawet nie słychać,co innego za zamienniku który w moim przypadku również jest głośniejszy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.