Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Kilka miesięcy temu niespodziewanie zapaliła mi się kontrolka informująca o zbyt małej ilości płynu chłodzącego. Od tamtej pory dolewam ok. 0,5l płynu na ok. 1500km przebiegu.

Prośba o pomoc, co może być przyczyną ubywania płynu?

Przebieg samochodu to ok. 247k km.

Opublikowano
Zacząłbym od poszukania bialych osadow na elemetnach ukadu chlodzącego (wskaża ewentuanle miejsca gdzie odprowuje płyn). Jesli nie ma, to trzebaby zagrzac silnik i patrzec czy gdzies nie syczy, paruje, cieknie. Kiedyś bedac w warsztacie, widzialem jak tak zdiagnozowano klientowi wyciek - mina goscia bezcenna - bo liczyl sie z wymiana uszczelki pod glowicą. Kolejna ewentualnosc to nieszczelny korek na zbiorniku. No i slawna uszczelka. Moze cos jeszcze..
Opublikowano

Podczepie sie pod temat. Mam bialy osad pod korkiem (niejest to tkz majonez z wilgoci a suchy bialy osad jak puder/lub slady po kredzie)

Teraz musze dolac z 100ml plynu po 1,5 roku, czy ten osad moze oznaczac, ze korek jest nieszczelny ?

Opublikowano
ja mialem taki osad jak na zimnym dolalem na maksa, mechanik mi powiedzial ze moglo wypluc troche plynu jak cie rozgrzal i ciecz zwiekszyla objetosc. Wyczyscilem poki co i obserwuje - na razie nie ma tego pudru. Z osadem o konzystencji majonezu to raczej mowa pod korkiem od oleju a nie plynu chlodzacego.
Opublikowano
Z osadem o konzystencji majonezu to raczej mowa pod korkiem od oleju a nie plynu chlodzacego.

Racja moj blad > dzieki za czujnosc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.