Skocz do zawartości

Strasznie nierówna praca e30 m40b18


jingells

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam ogromny problem z moja e30, mianowicie nierowno pracuje, trzyma obroty ale i tak nierowno pracuje, gubi zaplony lub cos podobnego, trzesie silnikiem, ale nie jest tragicznie. Masakra jest jak jest wilgotno lub pada descz, wtedy pracuje duzo gorzej jakby na 3 gary, a czasami taką padake łapie ze pracuje jakby na 2, obroty 200-300, wtedy nna biegu nie idzie jechac trzeba na luz i dac gazu niemal ze do odciny. Wymienione lub podmienione : kable, swiece,przepustnice,przeplywki,czujniki temp, kopulka,palec.Zadnej reakcji, caly czas tak samo, zadna z tych rzeczy nic nie poprawila, oprocz tego ze dalem inna przepustnice to obroty przestaly stac na 1500 bo na wczesniej na takich stały. Zaden z fachowcow oczywiscie nie wie oco chodzi. Na komputerze wyskakuje lambda ale to nie ona jest powodem, jej odlaczanie nic zupelnie nie zmienia ani troche. Prosze o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stosujesz tego typu metodę to po odłączeniu czegokolwiek jak jest reakcja negatywna to znaczy że coś sprawnego zostało odłączone, jak nie ma reakcji to to coś co nie działa po odłączeniu też nie działa więc nie ma reakcji.

Na kompie pokazuje sondę więc od tego trzeba zacząć, oczywiście jak jest popsute coś innego mające wpływ na mieszankę paliwową a co za tym idzie na spaliny to sonda też pokaże błąd ale niestety takie są realia szukania problemu, trzeba zacząć od czegoś...

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Ostatnio stanęła lub zaciela sie pompka paliwa i samochod wogole nie chcial odpalic, nie wiem czy to nie moze miec cos wspolnego z tym. Ogolnie jadąc czasami czuc lekkie przerywanie. Chcialem podmienic czujnik wału ale dostalem taki ktory mial odwrocona wtyczke w 2 strone i nie dalo sie tak wygiac zeby podlaczyc. Na kompie wyskakuje tylko lambda i mam zamiar ją podmienic. Ogolnie samochod za duzo pali, mniej wiecej 12litrow 95 na 80km w miescie przy ekonomicznej jezdzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdz instalację elektryczną. Ja miałem kiedyś problem z kable w skrzynce bezpieczników w bezpieczniku odpowiedzialnym za pompę paliwa. kabel był przerdzewiały, i nie przewodził prądu aż do momentu gdy się całkiem urwal i była du.....Oczywiście warto sprawdzić resztę styków, bo skoro podmieniłeś już prawie wszystko to znaczy że albo cośz elektryką albo silnik kaput.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś przecież że jak podłączyłeś pompkę na krótko to od razu zapalił i do tego moja poprzednia wypowiedź. Co do falowania na wolnych to najczęściej albo fałszywe powietrze w dolocie albo krokowy bo to on jest odpowiedzialny za wolne i to może też dawać złe wyniki sondy.

Tak na marginesie, minęło już prawie półtora miesiąca i zmieniłeś sondę Lambda czy tak sobie gdybamy bez sensu robiąc sobie "nic" z diagnostyki silnika.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.