Skocz do zawartości

jingells

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e30

Osiągnięcia jingells

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dla potomnych,pekniety wąż od krokowego tuż przy samym bloku silnika.
  2. Tak jak w temacie, kupie brocki w 17 calach z rozstawem 4x100 i jestem gotow dobrze zaplacic.
  3. jingells

    Kupie m20b25 z e30

    Tak jak w temacie kupie kompletny swap m20b25 do e30. Jezeli ktos ma to prosze o kontakt na 728174369
  4. Czy od przekażnika pompy auto na wolnych obrotach moze przerywac?
  5. był to CZUJNIK POLOZENIA WAŁU dla ludzi ktorzy mogą miec taki problem
  6. Bezpieczniki są ok, silnik w porownaniu do innych 1.8 to naprawde daje rade wiec silnik raczej nie jest kaput tylko cos go boli na tym luzie. Pompke ruszylem za pomoca 2 kabelkow i akumulatora i odrazu samochod odpalil
  7. Ostatnio stanęła lub zaciela sie pompka paliwa i samochod wogole nie chcial odpalic, nie wiem czy to nie moze miec cos wspolnego z tym. Ogolnie jadąc czasami czuc lekkie przerywanie. Chcialem podmienic czujnik wału ale dostalem taki ktory mial odwrocona wtyczke w 2 strone i nie dalo sie tak wygiac zeby podlaczyc. Na kompie wyskakuje tylko lambda i mam zamiar ją podmienic. Ogolnie samochod za duzo pali, mniej wiecej 12litrow 95 na 80km w miescie przy ekonomicznej jezdzie.
  8. A nie zmieniloby sie cos? silnik pracuje identycznie z podlaczoną i niepodlączoną lambdą, tak samo chujowo, i lambda nie ma takiego wplywu wielkiego zeby caly silnik przez nią kulał
  9. Witam, mam ogromny problem z moja e30, mianowicie nierowno pracuje, trzyma obroty ale i tak nierowno pracuje, gubi zaplony lub cos podobnego, trzesie silnikiem, ale nie jest tragicznie. Masakra jest jak jest wilgotno lub pada descz, wtedy pracuje duzo gorzej jakby na 3 gary, a czasami taką padake łapie ze pracuje jakby na 2, obroty 200-300, wtedy nna biegu nie idzie jechac trzeba na luz i dac gazu niemal ze do odciny. Wymienione lub podmienione : kable, swiece,przepustnice,przeplywki,czujniki temp, kopulka,palec.Zadnej reakcji, caly czas tak samo, zadna z tych rzeczy nic nie poprawila, oprocz tego ze dalem inna przepustnice to obroty przestaly stac na 1500 bo na wczesniej na takich stały. Zaden z fachowcow oczywiscie nie wie oco chodzi. Na komputerze wyskakuje lambda ale to nie ona jest powodem, jej odlaczanie nic zupelnie nie zmienia ani troche. Prosze o pomoc
  10. Witam,jest to moje 2 e30 i pierwsze w benzynie. Problem jest w tym ze gdy jest sucho silnik czasami lapie obroty 1300-1500 i tak stoi dopoki nie cofne ręką przepustnicy. Jezeli cofne bede tak jezdzil dopoki nie zgasze lub nie postoi jakis czas, lecz na tych obrotach 900 nierowno pracuje jakby na 3 gary, wstawi sie troche ponad 1000 i juz jest o niebo lepiej. Gorzej jest na desczu, obroty faluja od 500-800 , pali pewnie na 3 gary i momentami nie reaguje na gaz. Prosze o jakas pomoc lub porady. Wymienilem gume przeplywki, przepustnice i jej usczelke, plakiem psikalem szukając niesczelnosci ale takowej nie znalazlem.
  11. Rozrząd byl juz rozbierany i zakladany 2 razy i to samo, kąt wtrysku jest ok bo podpinalem pod komputer, kompresji nie mierzylem bo nie mam jak :(
  12. Ale powietrza jest jeden bąbel w wezyku, poza tym jak zgasze i chce odrazu odpalic to i tak musze kręcic wiec to nie moze byc przez ten 1 bąbel
  13. Pompa po regeneracji w boschu koszt 1000zl a auto wciaz nie odpala, na cieplym ciezko pali a rano to juz jest tragedia, poza tym dziwnie skacze wskazowka obrotomierza nawet na 2.5 tys i auto nie pali, nie mam juz pojęcia co moze byc jak i super fachowcy w moim miescie. prosze o pomoc
  14. Witam, mam problem ze moja beemka strasznie ciezko pali, musze ją dlugo krecic po pare razy, jest wyciek z pompy wtryskowej i przy rozruchu w wezyku idzie powietrze, ale czy to pompa jest na 100% winna ze tak ciezko pali? Bylem u 2 mechanikow i nie potrafia powiedziec czemu tak ciezko pali, bo nie ma roznicy czy jest zimny czy cieply i tak zawsze musze krecic. Regeneracja pompy to bedzie mnie kosztowalo 1000zl a jezeli to nie przez to tak sie dzieje to przez co to moze byc? Filtr paliwa zmieniany,przewody przelewowe zmienione, swiece spalone zmienione. Moglby ktos pomoc? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.