Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam ogromny problem z moja e30, mianowicie nierowno pracuje, trzyma obroty ale i tak nierowno pracuje, gubi zaplony lub cos podobnego, trzesie silnikiem, ale nie jest tragicznie. Masakra jest jak jest wilgotno lub pada descz, wtedy pracuje duzo gorzej jakby na 3 gary, a czasami taką padake łapie ze pracuje jakby na 2, obroty 200-300, wtedy nna biegu nie idzie jechac trzeba na luz i dac gazu niemal ze do odciny. Wymienione lub podmienione : kable, swiece,przepustnice,przeplywki,czujniki temp, kopulka,palec.Zadnej reakcji, caly czas tak samo, zadna z tych rzeczy nic nie poprawila, oprocz tego ze dalem inna przepustnice to obroty przestaly stac na 1500 bo na wczesniej na takich stały. Zaden z fachowcow oczywiscie nie wie oco chodzi. Na komputerze wyskakuje lambda ale to nie ona jest powodem, jej odlaczanie nic zupelnie nie zmienia ani troche. Prosze o pomoc
Opublikowano

Skoro Lambda nie wykazuje pogorszenia po jej odłączeniu to właśnie może na nią wskazywać.

Jakbyś szukał używki to mam za grosze.

Pzdr

Opublikowano
A nie zmieniloby sie cos? silnik pracuje identycznie z podlaczoną i niepodlączoną lambdą, tak samo chujowo, i lambda nie ma takiego wplywu wielkiego zeby caly silnik przez nią kulał
Opublikowano

Jak stosujesz tego typu metodę to po odłączeniu czegokolwiek jak jest reakcja negatywna to znaczy że coś sprawnego zostało odłączone, jak nie ma reakcji to to coś co nie działa po odłączeniu też nie działa więc nie ma reakcji.

Na kompie pokazuje sondę więc od tego trzeba zacząć, oczywiście jak jest popsute coś innego mające wpływ na mieszankę paliwową a co za tym idzie na spaliny to sonda też pokaże błąd ale niestety takie są realia szukania problemu, trzeba zacząć od czegoś...

Pzdr

Opublikowano

U mnie było podobnie 2 razy(Bez względu na temperaturę otoczenia i wilgotność) :

1.Słabe ciśnienie pompy paliwa,paliwo niby tłoczyła ale ciśnienie było za małe

2.Przypieczone wtryski( Miałem LPG)

klepało ale przestało!!!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ostatnio stanęła lub zaciela sie pompka paliwa i samochod wogole nie chcial odpalic, nie wiem czy to nie moze miec cos wspolnego z tym. Ogolnie jadąc czasami czuc lekkie przerywanie. Chcialem podmienic czujnik wału ale dostalem taki ktory mial odwrocona wtyczke w 2 strone i nie dalo sie tak wygiac zeby podlaczyc. Na kompie wyskakuje tylko lambda i mam zamiar ją podmienic. Ogolnie samochod za duzo pali, mniej wiecej 12litrow 95 na 80km w miescie przy ekonomicznej jezdzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdz instalację elektryczną. Ja miałem kiedyś problem z kable w skrzynce bezpieczników w bezpieczniku odpowiedzialnym za pompę paliwa. kabel był przerdzewiały, i nie przewodził prądu aż do momentu gdy się całkiem urwal i była du.....Oczywiście warto sprawdzić resztę styków, bo skoro podmieniłeś już prawie wszystko to znaczy że albo cośz elektryką albo silnik kaput.

 

PZDR>

Opublikowano
Bezpieczniki są ok, silnik w porownaniu do innych 1.8 to naprawde daje rade wiec silnik raczej nie jest kaput tylko cos go boli na tym luzie. Pompke ruszylem za pomoca 2 kabelkow i akumulatora i odrazu samochod odpalil
Opublikowano

Napisałeś przecież że jak podłączyłeś pompkę na krótko to od razu zapalił i do tego moja poprzednia wypowiedź. Co do falowania na wolnych to najczęściej albo fałszywe powietrze w dolocie albo krokowy bo to on jest odpowiedzialny za wolne i to może też dawać złe wyniki sondy.

Tak na marginesie, minęło już prawie półtora miesiąca i zmieniłeś sondę Lambda czy tak sobie gdybamy bez sensu robiąc sobie "nic" z diagnostyki silnika.

Pzdr

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.