Skocz do zawartości

Kupuję BMW 6er na co zwrócić uwagę? Opinie, porównania.


dawmac

Rekomendowane odpowiedzi

Same najtańsze i najstarsze wybrałeś. Powiedz po ki ch... ci to auto? Chcesz je odbudować na Youngtimera czy w twoich okolicach jest to nadal obiekt podziwu na ulicy? Pytam poważnie i bez złośliwości. Warto sobie zadawać takie pytania przed zakupem. Jeśli naprawdę sie zakochałeś to polecałbym popytać po forum czy ktoś nie będzie sprzedawał. Rozumiem, że może nie kolega S2, który chce 100 tys. za stare auto ale moze ktoś inny.

 

Polecam w celu uświadomienia zajrzeć na mobile.de. Dzisiaj jest do sprzedania 5 sztuk BMW 650i z manualną skrzynią. Ceny od 19900 do 24900 Euro. Dolicz do tego akcyzę i inne opłaty. Nadal uważasz, że mam cenę z kosmosu? Nie ma drugiego tak utrzymanego BMW 650i z manualną skrzynią w Polsce. Patrzycie na ceny z allegro, gdzie handlarze sprzedają jakieś ulepy. Kurde, jakim trzeba być naiwniakiem by wierzyć, że u nas samochód w takim samym stanie i z podobnym przebiegiem będzie tańszy niż w Niemczech. To niewykonalne, chyba że wierzycie iż handlarz to Święty Mikołaj.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Auto jest tyle warte ile jest w stanie kupujący za nie zapłacić.

To ile jest wart manual kolegi z forum zweryfikują potencjalni kupujący.

Pożyjemy zobaczymy.90 k to nie mało ..troszkę się dołoży i jest m6.

Ja swoje BMW kupiłem za 50 k po lekkiej szkodzie i w tym momencie śmiało stwierdzam że to był dobry zakup.

Praktycznie 40 k km bez większej awarii w tak awaryjnym aucie robiąc przez rok kilkuletni przebieg zwykłego użytkownika 6er.

Dopiero teraz pojawiły się u mnie drobne problemy no ale u staruszków tak jest.

Cena nie jest zawsze wyznacznikiem stanu tego auta !! Oczywiście te sztuki za 40-45 k które stoją długo muszą ewidentnie mieć defekt skoro nikt ich nie chce w tak atrakcyjnej cenie.

Ale 50-60 k za 14 letni samochód do tego nietani w utrzymaniu nie uważam za okazje. 6er jest chyba najwięcej od 2 lat na OtoMoto.

Patrzcie ile jest drogich szóstek od handlarzy...Nie chce nikogo obrażać ale wielu z nich to cwaniaki i szukają frajera na ulepa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wybór padł na 650i właśnie ze względu na manualną skrzynię. M6 takiej nie oferowała, poza tym sporo różnych przygód bywa z automatem w M6. Sam jeździłem 2 sztukami które wypluwały błędy. Poza tym nie rozważam nigdy zakupu auta po przygodzie, nawet jeśli była to rysa na zderzaku. Ze sprzedażą swojej nie spieszy mi się. Jak się nie znajdzie ktoś, kto doceni zadbane auto to pójdzie do garażu na dobre parę lat i tyle.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co tu komentować? Chcecie tanio? To bierzcie sobie "bezwypadki". Tylko potem wszyscy marudzą, że auto jakieś awaryjne itp. Może zbyt wielu tutaj przedstawicieli handlowych i bankierów, którzy nie mają pojęcia o prawach fizyki.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia tego jaka kolizje mialo auto. Nie wrzucajmy wszystkiego do jednego wora.

Fajnie miec komfort i kupic nowe auto ale niestety nie kazdego stac szczegolnie na auto sportowe.

Wypadkowosc a awaryjnosc to sa dwie rozne kwestie.

Oczywiscie ulepy beda mialy problemy z geometria itp ale rzadko wplywa to na awaryjnosc silnika.

Mi do 170 k km w aucie sie praktycznie nic nie psulo.

Twoja 6er jest niewatpliwie unikalna ale czasu i przebiegu nie oszukasz i w koncu tez zacznie sie cos sypac.

A czy to bedzie za rok czy za kilka to wszystko zalezy od przebiegu. Mozna robic po 5 k rocznie i bedzie przez dluzszy okres bezawaryjnie. No i w manualu nie bedzie problemow ze skrzynia.

Nie mozes wiec mowic ze Twoje auto przez wiele lat bedzie bezawaryjne bo nie wiesz ile ktos bedzie tym jezdzil i jak jezdzil.Silnik ma swoje bolaczki,uszczelki od wysokiej temperatury sie zuzywaja i bezwypadkowosc oraz to ze Ty dbasz o te auto nie sprawi ze w przyszlosci sie zapobiegnie awaria. Ale oczywiscie bezwypadkowy egzemplarz zawsze mozna cenic wyzej i zycze sprzedazy w cenie ktora Cie zadowoli. A jak nie bedziesz mogl za kilka lat powiedziec ze trzymana przez Polaka pod kocem :8) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś był zainteresowany 6er to zastanawiam się na sprzedażą mojej. Całe info w galerii.

Myślę nad zmianą na 335d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dannyblack1987, jak poczytałem sobie temat o Twoim 645i to szczerze zastanawiam się nad historią tego auta i tym, co przeszło. A jak zobaczyłem info o spawaniu felgi to już wiem o Twoim podejściu do aut wszystko. Ku...a człowieku, kupujesz jakieś nowe nerki, oklejasz to i tamto a felgę dajesz spawać? Mam nadzieję, że jak Ci się rozleci, to zabijesz tylko siebie.

Tu masz przykład tego, co dzieje się z felgą po przejściach:

http://pics.tinypic.pl/i/00913/m175ko0aqf1k.jpg

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gadka gadka i gadka a teraz sprzedaje i na diesla :duh:

Nie jestem zwolennikiem diesla ale przy tylu km co robie to rozsadne rozwiazanie.

Serce mowi 6,rozum 3

Ale jeszcze sie okaze bo 6 mi sie bardziej podoba i mozliwe ze nie zmienie finalnie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dannyblack1987, jak poczytałem sobie temat o Twoim 645i to szczerze zastanawiam się nad historią tego auta i tym, co przeszło. A jak zobaczyłem info o spawaniu felgi to już wiem o Twoim podejściu do aut wszystko. Ku...a człowieku, kupujesz jakieś nowe nerki, oklejasz to i tamto a felgę dajesz spawać? Mam nadzieję, że jak Ci się rozleci, to zabijesz tylko siebie.

Tu masz przykład tego, co dzieje się z felgą po przejściach:

http://pics.tinypic.pl/i/00913/m175ko0aqf1k.jpg

To co przeszlo ze mna to pewnie wiesz czytajac temat. Nie wiem co zlego w moim podejsciu do auta skoro mechanicznie staram sie miec wszystko ogarniete jak nalezy i nie oszczedzam na tym. Felge robilem w najwiekszej firmie w Polsce ktora sie tym zajmuje i zapewniali mnie ze fegla kwalifikuje sie do naprawy. Jakby byl cien watpliwosci na pewno bym kupil nowe.i nie wiem co ma piernik to wiatraka apropo nerek. A zdjecie tej felgi od poloneza niczego nie dowodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To felga z mojego służbowego Land Cruisera 200, która jak widać ma dużo więcej gumy do amortyzacji ewentualnych uderzeń. Ty oklejasz auto, kupujesz jakieś gadżety a felgę dajesz spawać, co chyba nie wszędzie jest nawet legalne.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To felga z mojego służbowego Land Cruisera 200, która jak widać ma dużo więcej gumy do amortyzacji ewentualnych uderzeń. Ty oklejasz auto, kupujesz jakieś gadżety a felgę dajesz spawać, co chyba nie wszędzie jest nawet legalne.

Tak jak mówię co ma piernik do wiatraka.Oklejanie itp to jest całkiem inny temat i nie robię tego kosztem mechaniki itd bo chyba to mi sugerujesz.

Jak przeleciałeś mój wątek to widzisz że to co się psuję to naprawiam,nie jeżdżę z błędami i nie sugeruj mi że zaniedbuję auto kosztem wyglądu bo jest troszkę krzywdzące dla mnie.

Czy spawanie felgi jest nielegalne to nie wiem tego i raczej zdałem się na opinie innych użytkowników oraz "specjalistów". Byłem zawsze przekonany że dobrze pospawana felga zgodnie ze sztuką powinna być nie mniej wytrzymała niż fabrycznie.

Jeśli jest inaczej rozumiem i Ci nawet oddam honor. I tak planowałem zmianę felg więc może warto w tym przypadku kupić nowe po prostu.

Rozumiem że Twoja felga była pospawana no i poszła w piz** w dalszej eksploatacji stąd Twoja ostra reakcja na pospawanie felgiw mojej 6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, samochód z wypożyczalni z pospawaną felgą(!!!) Musiała dostać takiego strzała, że spawali ją w jednym miejscu a ta "wyrwa" jest tuż obok, gdzie spawów nie było. Nie neguję Twojej troski o samochód i jestem daleki od tego ale ilość usterek i ich charakter w tym aucie wskazują na bardzo niejasną jego historię.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sierpnia 2014 był serwisowany w ASO przebieg 116 tys.(Myślałem że do 2015r ale jednak krócej )

Auto od sierpnia 2015 r. było wystawione na sprzedaż, ja kupiłem na początku 2016 r. z przebiegiem 137 tys.

Przynajmniej przebieg wydaje się jasny w moim przypadku i ciężko tu negować to.

Co do wypadkowości zdjęcia mam więc ogólnie jakiś zarys historii auta poznałem.

Oczywiście ma to się nijak do Twojego egzemplarza który kupiłeś z jakimś niskim przebiegiem bezpośrednio z Niemiec chyba na gwar z tego co pamiętam.

Niestety co do jakości naprawy mojego auta przez kogoś tam mam ogromne zastrzeżenia dlatego też musiałem malować zderzaki.

Większość usterek ma jednak charakter mechaniczny co wynika z wieku auta,przebiegu oraz mojego użytkowania.

Ja ze swojej strony robię jednak wszystko aby auto było w stanie dobrym bez usterek mechanicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na allegro jakiś mega duży wysyp M6. wiele z nich cenowo jest poniżej 100k... jakoś średnio wierzę, że dobre M6 może tyle kosztować, ale kto wie? Co ciekawe, są też wersje cabrio

 

Jest wśród nas jakiś posiadacz M6 i może się wypowiedzieć? Jak z kosztami utrzymania czegoś takiego? Tylko proszę bez komentarzy, że jeżeli pytam o koszty to znaczy, że mnie nie stać :) Wszystkie (lub większość) ma SMG, czytałem, że są dosyć awaryjne, a potencjalna naprawa to 8 do max 16k więc zakładając, że skrzynia 50k km przejedzie, to nie jest taka tragedia... Co innego może tam tak mocno zaskoczyć, że np. trzeba będzie kilkadziesiąt PLN wrzucić w naprawę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega miał BMW M6 i kupił je nowe za worek kasy w BMW FUS w Warszawie a nie jakąś używkę. Powiem tylko, że w serwisie miał wielu znajomych, bo w tym aucie ciągle coś padało na gwarancji i serwis sobie z nim nie radził. Jego przekaz był krótki i czytelny. Nigdy więcej. On to co prawda rozszerzył na "nigdy wiecej BMW" i okrasił mocnymi epitetami ale to już jego złe emocje. Niektóre BMW są bardzo udane. :D :) .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nówka się psuła to nie chce wiedzieć jak kosztowny w utrzymaniu jest używany egzemplarz...

Chyba lepiej troszkę dołożyć i mieć młodsze oraz mniej awaryjne m3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nówka się psuła to nie chce wiedzieć jak kosztowny w utrzymaniu jest używany egzemplarz...

To już nawet nie chodzi o koszty gdy auto ciągle jest zepsute a serwis rozkłada ręce. Dzisiaj jako nowe też bym kupił raczej 6 cylindrowe M4 zamiast wielokrotnie poprawianego V8 w M6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem sprzęgło też pada w m6/m5.

Tu masz przykład:

Ogólnie autor piszę że nigdy więcej nie kupiłby auta ze skrzynią SMG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planujesz tomi_b zamiane z diesla 635d na m6 ?

Tak naprawde to chyba mozna fajnie zmodyfikowac Twoj silnik i bedzie mial auto niewiele wolniejsze od m6 a na pewno duzo tansze w utrzymaniu.

m57 jest chyba takze w 335d ? Co prawda dzwieku v10 i samego prestizu posiadania m6 nic nie zastapi ale zawsze jakas alternatywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.