Skocz do zawartości

[E39] brak instalacji kabli do zmieniarki?


mst

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Rozebrałem dzisiaj zmieniarkę i zdziwiłem się: pod zmieniarkę nie były podłączone żadne kable pinowe - stąd też nie działała, to jest jasne.

 

Ale niejasne jest to, że brak kabli, które można by w tą zmieniarkę wpiąć! Gdzie je znajdę?

 

Załączam fotki:

 

12231455_703512099785575_177870306_n.jpg?oh=40969bf9f76cbf18549dfe0ad0fc783e&oe=56440E0812200986_703504596452992_767476950_n.jpg?oh=df8642e5db8eb1c3625e5198b9d3dfdf&oe=5645013212242299_703504609786324_808013772_n.jpg?oh=dcd44b1fe5e0ab8fb97273e183f7ac7a&oe=564418F6

12231220_703512206452231_648132487_n.jpg?oh=3c99fa5a03e7d2bce82f41e1fddcf571&oe=5643FA1A12231601_703512233118895_1376480460_n.jpg?oh=552472ab5a55ee904ba0b001f8078e10&oe=56442D1012231454_703512236452228_1915779557_n.jpg?oh=a8007d6b1afc3e4a22a4eb493a88a2d6&oe=564522CE12233121_703512239785561_642014804_n.jpg?oh=fcb1d37815a867efb28fb8bf32afe8e6&oe=56442B64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wyprułem zmieniarkę I przewody idą jakby od kolejnej osłonki w bagażniku ja mam Turing. Ale według mnie jak nie widać ich na foto to ktoś po prostu przemontował zmieniarkę a nie ma jej w wyposażeniu. Sprawdź po Vinie tak jak kolega pisze post wyżej ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod stelażem niestety ani śladu.

Nr vin: WBADP81080G047579

Nie mam gdzie rozkodować... Zmieniarka widzę, że fabryczna, bo z takiego samego okresu, kiedy wyprodukowano auto. Czyli October 2003.

 

Inna sprawa: okazuje się, że w mojej E39 mam w schowku wyjście na iPoda - czy to możliwe, że po prostu na to wyjście na iPoda poszło zasilanie zmieniarki, dlatego nie ma instalacji do zmieniarki?

12195881_703564486447003_1617535821796542309_n.jpg?oh=8c443f04208da73f46b2979ba4e1814a&oe=564504C7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viewtopic.php?f=44&t=182523 :search: szukanie nie boli ;)

 

VIN: WBADP81080G047579

Type code: DP81

Model: 530D (EUR)

E-F-R series: E39 2

Series: 5

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: M57

Displacement: 3.00

Power: 142 (193 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: G3AT - STOFF HEADLINE/A

Prod.date: 2003-11-07

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S8SP Control unit CO2

S202 Steptronic

S210 Dynamic stability control III

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S220 Self-levelling suspension

S227 Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl.

S249 Multifunction f steering wheel

S308 BMW light alloy wheel, cross spoke 42

S320 Deleted, model lettering

P337 M Sports package

S339 Shadow-Line

S386 Roof railing

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S434 Interior trim finishers

S441 Smoker package

S469 Integrated child seats

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S494 Seat heating driver/passenger

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S555 On-board computer V with remote control

S609 Navigation system, Professional

S672 CD changer for 6 CDs

S676 HiFi speaker system

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S775 Headlining anthracite

S785 White direction indicator lights

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S818 Battery master switch

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S970 Business Package

 

Jak widzisz masz zmieniarkę także szukaj kabli ;)

Albo ktoś walnął moda i przerobił aby działał ipad może podłącz ipada i zobacz.

W sumie wolał bym mieć ipada niż zmieniarkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Skoro w vin masz zmieniarkę i wiązkę, to znak że fabrycznie było podłączone na swoim miejscu, więc opcje są dwie:

-słabo szukasz, i kable są upchane w różne dziwne zakamarki (ja szukałem ze 30 minut, głęboko były wepchane, aż za ten materiałowy boczek)

-ktoś wyciągając zmieniarkę, pozbył się też kabelków (obciął, schował jeszcze głębiej niż być powinny :mrgreen: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co mi daje wyszukiwarka i dekoder VIN - szukanie nie boli itd? Ano nic, dlatego temat. ;)

Wiązka była faktycznie schowana pod plastikową osłoną przy kole zapasowym.

Niestety nic to nie zmieniło, bo podpinając zmieniarkę - owszem, widział płyty - ale nie mógł wczytać i przełączało się na radio.

Konkluzja więc taka, że ktoś sobie przerobił moda na iPhone/iPoda, dlatego zmieniarka nie funkcjonuje...

Podpinałem moją oryginalną i drugą kupioną na allegro... Ani ta, ani tamta nie zmieniała tego, że menu w radio się pieprzy...ło i przeskakiwało z powrotem na radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bo adaptery na ipoda wchodzą pod wejście zmieniarki przy radiu, jak chcesz zmieniarke, to musisz wywalić adapter i podłączyć to fabrycznie.

Są takie adaptery które umożliwiają pracę obu urządzeń, ale w praktyce to tego nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.