Skocz do zawartości

520d uszkodzone wtryski diagnoza serwisu


LUKASZdiy

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie....

Problem dotyczy auta cykania/trykania silnika na zimnym silniku.

Problem ten został szerzej opisany w tym topicu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=257717

Samochód poszedł do serwisu na sprawdzenie usterki

Diagnoza serwisu wymiana 4 wtrysków

Jako że nie do końca wierze w konieczność wymiany 4 wtrysków

Wymusiłem na nich danie mi parametrów pracy i serwisant powiedział że w zasadzie uszkodzone są tylko wtryski 1 i 3 ale trzeba wymienić i tak 4 bo nowe "niepolubią: tych starych

Dołączam zdjęcie z parametrami jeżeli mogę prosić o analizę..

Wszak wymiana to prawie 10 tys zł..

 

https://goo.gl/photos/jUQUJtAzceXWW54A8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienić każą Ci 4 wtryski bo zawsze zmienia sie komplet, czy moze zmieniła sie numer części i te ze starymi numerami nie lubią sie z tymi nowymi? A ASO ma tylko te nowe numery i musza zmienic wszystkie cztery? - Bo gdyby było tak, to zawsze mozesz kupic nowe czesci ale ze starymi numerami na znanych portalach aukcyjnych, i wtedy włożyłbys nowki ale tylko te dwa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie ma znaczenia czy nowy czy stary nr. Po zalozeniu i tak kodujesz. Przy kodowaniu nie wprowadzasz nr czesci tylko sygnature danego wtryskiwacza w dwoch 3 znakowych sekwencjach. Zmien aso. Bylem w aso w de i tam wymieniali nawet pojedynczo wtryski, te ktore nie trzymaly parametrow.
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko rzucam temat, bo nie wiem jak jest w diesel'u.

U mnie w benzynie z wtryskami jest tak, że w jednym banku powinny byś wtryski z końcówką części od 1 do 10; bądź od 11 w górę. Nie wolno mieszać ich w jednym rzędzie przy R6, lub w jednym banku dla V8.

Jasne, że koduje się dwie 3 trójcyfrowe sekwencje numerów które nie mają nic wspólnego z numerem seryjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Możesz wymienić 1 jak i komplet, po gwarancji zrób to poza ASO.

Koszt 1 szt. to coś ponad 1000zł.

Zanim wymienisz użyj środka do czyszczenia wtryskiwaczy, polecam środek BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od dotatku do paliwa - 3 butelki (jedna butelka na pełny bak). Mnie to nic nie dało... Tydzień temu wymieniłem wszystkie 4 wtryski (1940zł za jeden. W ASO były około 100zł więcej). Całość około 8000 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja w swojej e90 z 184 konnym motorem wymieniłem wszystkie 4 wtryski naraz przy 140 tys km. Tragedia. Dodatek BMW additiv mi nie pomógł. Koszt samych wtrysków to 4000 zł. Po sprawdzeniu starych na stole to 2 były kompletnie zepsute, jeden taki sobie i jeden dobry, ale nie ryzykowałem i wymieniłem wszystkie i spokój.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni mówią że pomaga inni wręcz przeciwnie ja raz na 10k wlewam 1 puszkę a czy to coś daje poza moim dobrym samopoczuciem to nie wiem. Tankuję na Orlenie na przemian Verve i zwykły ON i w sumie nigdy w żadnym dieslu nie robiłem nic przy wtryskach a jednym zrobiłem 290kkm od nowości do sprzedaży. Tyle że PODOBNO w Szczenie jest głównie paliwo z rafinerii w Szwedt które PODOBNO jest lepsze ale diabli wiedzą jak to jest naprawdę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem Verva jest praktycznie niezasiarczona i nie posiada dodatku BIO a zwykły On jak najbardziej. Posiada też dodatki myjące ale jak to realnie wpływa na wtryski i całą resztę? To może niech się wypowie ktoś kto jest w temacie jeśli jest tu ktoś taki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam tankuje na Orlenie ale tylko czarny ON (akturat nie do BMW bo mam benzyne ale do innych)

 

Kolorowe ulotki, dodatkowe punkty Vitay robia jak widac zaj.bista robotę, że klienci w to wierzą ze jest to CUDO nad Wisłą.

ODP

Nie jest :jawdrop:

Zapytaj goscia co przywozi paliwo lub dobrego znajomego pracownika stacji jak wyglada proces uszlachetniania paliwa i gdzie sie on odbywa i co jest dodawane.....uwierz wiecej go nie zatankujesz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mow co chcesz, jak cie stac na bmw to cie stac na paliwo :D

 

w mojej terkotanie bylo, delikatne bo delikatne wlalem 3 butelki i nadal bylo, nie wiem czy jest bo glosniej slucham radia ;P nabilem w 15miesiecy 60 000km i odpukac nic sie nie dzieje,..

 

zawsze na vervie, nawet za granica drozszy olej nigdy standardowy.

 

kupilem z przebiegiem 120 000 i tylko pracownik serwisu moze powiedziec czy wtryski byly robione wczesniej, :D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.