Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! mam e34 525 24v,jak jest zimna pali od razu,natomiast jak sie rozgrzeje pojawiaja sie komplikacje.Jak jest ciepła i ja zgasze,i postoi powiedzmy z 5 min to pali za pierwszym razem,ale jak postoi dłużej to trzeba ja z dwa trzy razy chwile krecic zdeby odpaliła.Może ktoś miał taki problem i może mi pomóc?
Opublikowano

Problem tkwi w składzie mieszanki. Dla różnych temperatur silnika jest inny skład mieszanki rozruchowej i to najczęściej jest problemem.

Sprawdź szczelność układu dolotowego powietrza, przeczyść zawór dodatkowego powietrza, oraz przemierz czujnik położenia przepustnicy i Staraj się nigdy nie dodawać gazu podczas rozruchu silnika - za to również odpowiedzialny jest ten zawór

Możliwe że w następnej kolejności trzeba bedzie wymienić czujnik temperatury dla wskazań sterownika i sprawdzić wskazania sondy lambda co do spalin.

Tak jeszcze zapytam - Swiece kiedy ostatni raz wymieniałeś :?:

Opublikowano

Ja mam podobny problem tylko , że ja mam dwu litrowy silnik 12sto zaworowy.

Mam identycznie jak kolega wyżej tylko jak ja dodam gazu do pali od razu .

Zauważyłem jedną rzecz. Po rozruchu ciepłego silnika czuć paliwo.

Wygląda to tak jak by go zalewało i gdy dodam mu gazu wtedy dostaje wiecej powietrza i zapali.. hm hm

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

Problemy z zapalaniem silników M20 są stare jak one same. Od samego początku jak tylko pamietam spotykam się z tym fantem. :D

Można powiedzieć że to zjawisko pojawiło się wraz z tym typem silnika.

Tak jak opisałem wcześniej, musisz również sprawdzić układ dolotowy powietrza łącznie z wyciekami oleju lub nawet wypocinami. Gdy już uporasz się z tym, skoryguj luzy zaworowe i sprawdź świece. Na sam koniec pozostaje przepływka. To ona jest w większości przypadków odpowiedzialna za skład mieszanki co sprawia że silnik uruchamia się z trudnością. Ale szczelność układu dolotowego to podstawa.

Przepływki oparte na potencjometrze, a taką właśnie masz, mają swoje wady i nie gwarantuję że uda Ci się wyeleminować ten problem. Możesz jedynie zmniejszyć tę uporczywość, ale nigdy do końca - chyba że wymienisz WIELE elementów na nowe :D

Opublikowano

No wymieniać nie będe bo to chyba nie warto.

W którym miejscu znajde te przpływke??

Silnik mam szczelny zero wycieków jest po małym remącie tylko ten rozruch.

Musze dodać , że nie zawsze tak sie dzieje... i to jest ciekawe :wink:

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
świece wymieniłem jakieś dwa miesiące temu,sonda lambda również jest nowa,układ dolotowy szczelny wszystkie węże całe,nie popękane.Gdzie znajde zawór dodatkowego powietrza i który to czujnik dla wskazań sterownika :?:
Opublikowano

Zawór dodatkowego powietrza jest pod kolektorem ssącym dokładnie w jego połowie.

Zaś czujnik położenia przepustnicy jak sama nazwa mówi jest na przepustnicy - po drugiej stronie ośki, gdzie z jednej masz mechanizm do linki gazu.

Opublikowano
ten zawór czyli silniczek krokowy jak mniemam,a piszesz jeszcze o czujniku temperatury dla wskazań sterownika,gdzie on jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.