Skocz do zawartości

BMW X5 E53 Nie przelewa paliwa pomiędzy komorami!


morfeuszskc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam ten sam problem z tym cholernym paliwem! Pojazd BMW X5 e53 2001r. 4.4i

Już nie mam sił na to dziadostwo może ktoś z forumowiczów wie jak to rozwiązać.

 

Zacznę od tego co już próbowałem.

 

1. Gdy robię test nr. 06 to pokazuje mi w lewej komorze 35-36l a w prawej ciągle w granicach 2 - 3 litry i faktycznie po sprawdzeniu tak to wygląda że w lewej jest prawie pełno a z prawej gdzie pompa na samym dnie. Gdy wyjeżdżę paliwo do około 20 litrów zaczyna brakować paliwa i przygasa oraz nie zapala.

 

2. Najpierw dokonałem pomiaru ciśnienia jakie daje pompa najpierw na listwie wtryskowej i wskazywało 3,5 bara a następnie zmierzyłem przy wyjściu pompy przed regulatorem ciśnienia w granicach 5 bar. Mimo wszystko dokonałem wymiany pompy na nową oryginał pierburg i te samy pomiary wyszły identycznie oraz nadal paliwa nie przelewa.

 

3. Następna próbą jaką wykonałem było sprawdzenie działania pomp strumieniowych znajdujących się w lewej komorze a mianowicie podałem sprężone powietrze do węża który ściągnąłem z pompy ciśnieniem 3,5 bara i przelewa paliwo idealnie z lewej komory do prawej czyli nic nie jest zapchane. Od razu napisze że podając powietrze wężem od pompy szło ono przez listwę wtryskową i następnie powrotem do lewej komory gdzie znajduje się pod pokrywką zawór rozdzielający na 2 pompy strumieniowe i przelewa paliwo do prawej komory.

 

Lecz po złożeniu wszystkiego do kupy miałem po zrobieniu testu w zegarach 7 litrów w lewej komorze i 25 w prawej gdzie po odpaleniu po kilku minutach znowu całe paliwo poszło na lewą stronę i w prawej 2 - 3 litry!!!

 

Już mnie pomału szlak z tym trafia, jeśli jest ktoś w stanie pomóc zapłacę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Mechanik mi wymienił pompę na pierburg ale do e39 podobno daje takie samo ciśnienie a mozna zaoszczędzić trochę grosza . Robił tak samo wcześniej w e65 i e53 i zdało egzamin . Sam już nie wiem czy to wina tej pompy czy moze zbiornik sie zapowietrza albo inne ustrojstwo . Do tego auto wczoraj przestało ciagnąć i po podliczeniu do kompa pokazało ze wszystkie cewki sa wywalone . Jadę jutro do mechanika i będziemy myślec .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.