Skocz do zawartości

morfeuszskc

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 E53 4.4i Sport Pakiet Shadow Line

Osiągnięcia morfeuszskc

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam ten sam problem z tym cholernym paliwem! Pojazd BMW X5 e53 2001r. 4.4i Już nie mam sił na to dziadostwo może ktoś z forumowiczów wie jak to rozwiązać. Zacznę od tego co już próbowałem. 1. Gdy robię test nr. 06 to pokazuje mi w lewej komorze 35-36l a w prawej ciągle w granicach 2 - 3 litry i faktycznie po sprawdzeniu tak to wygląda że w lewej jest prawie pełno a z prawej gdzie pompa na samym dnie. Gdy wyjeżdżę paliwo do około 20 litrów zaczyna brakować paliwa i przygasa oraz nie zapala. 2. Najpierw dokonałem pomiaru ciśnienia jakie daje pompa najpierw na listwie wtryskowej i wskazywało 3,5 bara a następnie zmierzyłem przy wyjściu pompy przed regulatorem ciśnienia w granicach 5 bar. Mimo wszystko dokonałem wymiany pompy na nową oryginał pierburg i te samy pomiary wyszły identycznie oraz nadal paliwa nie przelewa. 3. Następna próbą jaką wykonałem było sprawdzenie działania pomp strumieniowych znajdujących się w lewej komorze a mianowicie podałem sprężone powietrze do węża który ściągnąłem z pompy ciśnieniem 3,5 bara i przelewa paliwo idealnie z lewej komory do prawej czyli nic nie jest zapchane. Od razu napisze że podając powietrze wężem od pompy szło ono przez listwę wtryskową i następnie powrotem do lewej komory gdzie znajduje się pod pokrywką zawór rozdzielający na 2 pompy strumieniowe i przelewa paliwo do prawej komory. Lecz po złożeniu wszystkiego do kupy miałem po zrobieniu testu w zegarach 7 litrów w lewej komorze i 25 w prawej gdzie po odpaleniu po kilku minutach znowu całe paliwo poszło na lewą stronę i w prawej 2 - 3 litry!!! Już mnie pomału szlak z tym trafia, jeśli jest ktoś w stanie pomóc zapłacę!!!
  2. Witam. Mam ten sam problem z tym cholernym paliwem! Pojazd BMW X5 e53 2001r. 4.4i Już nie mam sił na to dziadostwo może ktoś z forumowiczów wie jak to rozwiązać. Zacznę od tego co już próbowałem. 1. Gdy robię test nr. 06 to pokazuje mi w lewej komorze 35-36l a w prawej ciągle w granicach 2 - 3 litry i faktycznie po sprawdzeniu tak to wygląda że w lewej jest prawie pełno a z prawej gdzie pompa na samym dnie. Gdy wyjeżdżę paliwo do około 20 litrów zaczyna brakować paliwa i przygasa oraz nie zapala. 2. Najpierw dokonał pomiaru ciśnienia jakie daje pompa najpierw na listwie wtryskowej i wskazywało 3,5 bara a następnie zmierzyłem przy wyjściu pompy przed regulatorem ciśnienia w granicach 5 bar. Mimo wszystko dokonałem wymiany pompy na nową oryginał pierburg i te samy pomiary wyszły identycznie oraz nadal paliwa nie przelewa. 3. Następna próbą jaką wykonałem było sprawdzenie działania pomp strumieniowych znajdujących się w lewej komorze a mianowicie podałem sprężone powietrze do węża który ściągnąłem z pompy ciśnieniem 3,5 bara i przelewa paliwo idealnie z lewej komory do prawej czyli nic nie jest zapchane. Od razu napisze że podając powietrze wężem od pompy szło ono przez listwę wtryskową i następnie powrotem do lewej komory gdzie znajduje się pod pokrywką zawór rozdzielający na 2 pompy strumieniowe i przelewa paliwo do prawej komory. Lecz po złożeniu wszystkiego do kupy miałem po teście 7 litrów w lewej komorze i 25 w prawej gdzie pompa i po odpalenie do kilku minutach znowu całe paliwo poszło na lewą stronę i w prawej 2 - 3 litry!!! Już mnie pomału szlak z tym trafia, jeśli jest ktoś w stanie pomóc zapłacę!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.