Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam ten sam problem z tym cholernym paliwem! Pojazd BMW X5 e53 2001r. 4.4i

Już nie mam sił na to dziadostwo może ktoś z forumowiczów wie jak to rozwiązać.

 

Zacznę od tego co już próbowałem.

 

1. Gdy robię test nr. 06 to pokazuje mi w lewej komorze 35-36l a w prawej ciągle w granicach 2 - 3 litry i faktycznie po sprawdzeniu tak to wygląda że w lewej jest prawie pełno a z prawej gdzie pompa na samym dnie. Gdy wyjeżdżę paliwo do około 20 litrów zaczyna brakować paliwa i przygasa oraz nie zapala.

 

2. Najpierw dokonałem pomiaru ciśnienia jakie daje pompa najpierw na listwie wtryskowej i wskazywało 3,5 bara a następnie zmierzyłem przy wyjściu pompy przed regulatorem ciśnienia w granicach 5 bar. Mimo wszystko dokonałem wymiany pompy na nową oryginał pierburg i te samy pomiary wyszły identycznie oraz nadal paliwa nie przelewa.

 

3. Następna próbą jaką wykonałem było sprawdzenie działania pomp strumieniowych znajdujących się w lewej komorze a mianowicie podałem sprężone powietrze do węża który ściągnąłem z pompy ciśnieniem 3,5 bara i przelewa paliwo idealnie z lewej komory do prawej czyli nic nie jest zapchane. Od razu napisze że podając powietrze wężem od pompy szło ono przez listwę wtryskową i następnie powrotem do lewej komory gdzie znajduje się pod pokrywką zawór rozdzielający na 2 pompy strumieniowe i przelewa paliwo do prawej komory.

 

Lecz po złożeniu wszystkiego do kupy miałem po zrobieniu testu w zegarach 7 litrów w lewej komorze i 25 w prawej gdzie po odpaleniu po kilku minutach znowu całe paliwo poszło na lewą stronę i w prawej 2 - 3 litry!!!

 

Już mnie pomału szlak z tym trafia, jeśli jest ktoś w stanie pomóc zapłacę!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego ale czy to nie jest problem "grawitacyjny"?? To raczej samo powinno się przelewać a nie za pomocą pomp. Chyba że nie szczailem tematu.
Buczu
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mechanik mi wymienił pompę na pierburg ale do e39 podobno daje takie samo ciśnienie a mozna zaoszczędzić trochę grosza . Robił tak samo wcześniej w e65 i e53 i zdało egzamin . Sam już nie wiem czy to wina tej pompy czy moze zbiornik sie zapowietrza albo inne ustrojstwo . Do tego auto wczoraj przestało ciagnąć i po podliczeniu do kompa pokazało ze wszystkie cewki sa wywalone . Jadę jutro do mechanika i będziemy myślec .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.