Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem od jakiegos czasu,wyskakuja mi błedy 2a98 2a99 cos z synchronizacja wałkow do wału korbowego.po skasowaniu błedow pojezdze tydzin i znow sie zapala,silnik nie traci mocy pracuje rowno .co to moze byc?uszkodzony ktorys czujnik czy cos z vanosami?miał ktos podobny problem?
Opublikowano
zapewne oba zasyfione czujniki znajduja sie z przodu silnika. Wyciagasz czyscisz benzyna i spowrotem do srodka. Powinno pomoc. Jak dalej sypie to wymianana nowe
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tak, to może być również problem czujnika położenia wału. Ostatni (najgorszy) możliwy przypadek to rozciągnięty łańcuch rozrządu.

Czujników nie ma co czyścić (to czujniki halaa, elektryczno-magnetyczne), tylko solenoidy vanosów jak już.

Opublikowano
Tak, to może być również problem czujnika położenia wału. Ostatni (najgorszy) możliwy przypadek to rozciągnięty łańcuch rozrządu.

Czujników nie ma co czyścić (to czujniki halaa, elektryczno-magnetyczne), tylko solenoidy vanosów jak już.

 

Mialem to samo w n52 325i.

 

Wyczyscilem oba solenoidy, wymienilem O-ringi i zamienilem miejscami - blad sie wiecej nie pojawil.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.