Skocz do zawartości

E36 M52B25 diagnostyka, nie potrafię rozszyfrować błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Znajomy zrobił mi diagnostykę komputerową korzystając z programu BMW Carsoft, nic z tego nie rozumiem

 

http://imageshack.com/a/img909/1307/Vyf0GZ.jpg oraz później korzystając z programu inpa z którego wychodzi, że na różnych cylindrach są różne błędy. Proszę o pomoc w trafnej diagnostyce usterki.

 

http://imageshack.com/a/img909/7862/20cTdT.jpg

 

http://imageshack.com/a/img908/5561/HcsTZA.jpg

 

Dodam, że silnik zaczął głośno pracować( hydraulika coś w głowicy tylko na ciepłym silniku) jakby się zalewał i nie miał pełnej mocy, falują czasem obroty i nie równo pracuje.

Opublikowano
Wymieniłem górny czujnik wałka rozrządu z ERA na VDO siemens cena 252 zl, wszystko było ok silnik ucichł zero stukotu wtrysków obroty w normie moc wróciła. Po przejechaniu kilometra zaczoł przerywać osłabł tylko wysokie obroty, wolne 400 mniej i kuleje, po zgaszeniu nie dało się odpalić, sprawdziłem wtyczkę jest ok znowu odpalił ale dalej kuleje i jest nie do jazdy. Dodam zę rok temu wymieniałem komplet czujników dolny i górny firmy ERA. Teraz góra VDO i dół ERA mogą sie gryść ?
Opublikowano
Byłem znowu na diagnostyce skasowalismy błąd po 40 kilometrach znowu nie dalo się jechać. Ponizej trzech tysięcy obrotów tak jakby się zalewał, przerywa i gaśnie juz nie wiem co mam robić
Opublikowano
przerabiałem ten temat,czujnik wału korbowego VDO/Siemens wytrzymał równo rok i znowu musiałem go wymienić.Odpukać od tamtej pory chodzi ale jak widać nawet oryginały mogą szybko się zepsuć
A little piece of heaven in my hands

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.