Skocz do zawartości

Padajacy akumulator e39 3.0D


PawelRybnikE39

Rekomendowane odpowiedzi

Drugi raz mi sie przytrafiło że po ok 2 dniowym postoju nie moge odpalić auta.

 

Czy ten wiatraczek za panelem navi byłby go w stanie "wycyckać "?

Długo po zgaszeniu auta dalej pracuje. Czy może od razu wymienić jeża bo sprawdzić sie go chyba nie da ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Najpierw sprawdź ładowanie na akumulatorze, później reszta pierdół.

 

Wiatraczek po 15- 20 minutach od zamknięcia samochodu powinien się wyłaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odlacz kleme minusowa, podlacz miernik pomiedzy aku a buda przelacz na A. Wyciagnij miernik poza bagaznik i zamknij wszystko. Powinno pokazywac przez okolo 20 minut 0,5 A, a pozniej powoli spasc do 0.03A. Jesli tak jest to nie pobiera pradu. Jesli nie to trzeba szukac, zacznij od sprawdzenia ladowania, oswietlenia schowka i bagaznika..

U mnie aku rozladowalo webasto, na krotkich przebiegach nie zdazylo doladowac. Dodam ze ladowanie 13.99. Podjechalem do sklepu i powiedzieli ze mam dobre aku ale webasto i tuba go obciazaja i nie laduje tak jak trzeba do konca, wiec kupilem Boscha 95ah, 850A w technologi AGM i juz nic go nie rusza, kreci jak wsciekly( cena 680 zl) :D

A i dodam jeszcze ze ustawilem jeszcze sobie swiatla do jazdy dziennej, co znaczaco zmniejsza pobor pradu :)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.