Skocz do zawartości

Zapowietrzanie pompy paliwa WP44 w BMW E46 320D 1998r.


kola2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z ciągłym zapowietrzaniem się pompy paliwa w BMW E46 320D 1998r.

Bąbelki powietrza dostają się z powrotu z kubełka obudowy filtra, co idzie na chłodnice następnie część idzie do zasilania filtra, a część do niebieskiej rurki powrotu do zbiornika. Tak się dzieje przy zgaszeniu silnika, to tak jakby paliwo cofało się do zbiornika. Wymieniłem już wszystkie oringi, miedziane podkładki, przewody i kubełek. Nawet na próbę odłączyłem obudowę filtra wraz z chłodnicą i podłączyłem bezpośrednio do zasilania i powrotu i dalej jest to samo. Samochód odpalał bez problemu stojąc maską do dołu. Inne ustawienia auta powodują zapowietrzanie się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelnienie wymiana tłoczka wysokiego ciśnienia i elektroniki ,montaz i demontaż 2500 zł .Najlepiej oddaj auto do firmy która takie żeczy robi kompleksowo ,bo jak jeden będzie wyciągal a drugi naprawiał to w razie jak będzie coś nie tak to będą na siebie zganiać że to nie on źle zrobił tylko ten drugi :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.