Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
śledzę ten temat cały czas, niestety na temat kierownicy ogrzewanej z łopatkami nic, dlatego postanowiłem założyć nowy temat bo może da sie doposażyć taką kiere w łopatki bo można same łopatki dokupić
Opublikowano

fizycznie wszystko sie da :)

powodzenia w wycinaniu :mrgreen:

 

http://www.bmwforum.dk/download/file.php?id=60

 

a tak na poważnie to ja na twoim miejscu rozważyłbym przełożenie mat albo kupić podgrzewana kiere z łopatkami - wiem ze strasznie ciężko ją dostać a jak już się pojawi to strasznie drogo sobie wołają za nie :)

 

tutaj masz przykład

 

http://olx.pl/oferta/bmw-e60-m5-m-pakiet-f1-podgrzewana-CID5-ID96qLh.html

Opublikowano

ok, ta opcja była by okej ale czy da się dołożyć (przełożyć :)) asystenta lini?

a to zdjęcie juz widziałem na googlach ale czy to jest zdjęcie oryginalnej kiery bez łopatki czy wyciętej zwykłej?

Opublikowano

oj ciężko to widzę, poszukam jeszcze może od m6?

napisałem do @dziqsek bo też ma samego SATa i szuka koła grzanego z łopatami może podrzuci jakiś pomysł.

Opublikowano

a to zdjęcie juz widziałem na googlach ale czy to jest zdjęcie oryginalnej kiery bez łopatki czy wyciętej zwykłej?

 

to jest kierownica oryginalnie z łopatkami z wyciągnięta łopata, mają troszkę inne przetłoczenie z tyłu niż te bez czyli moja opcja nr.2 jest na NIE ...........raczej :mad2:

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Kierownice od BMW X5 E70 z łopatkami są znacznie tańsze, rzędu 400~450zł + poduszka (versus 900zł + poduszka do E60)

 

Czy jest możliwość zamontowanie takiej kierownicy z poduszką do E60 przedlift?

Opublikowano

Ja dolozylem kierownice z lopatkami i podlaczenie kablami z drazkiem zmiany biegow ( biegi + i -)

Trzeba tylko zmienic tasme do kierownice i wtedy mozna wykozystac piny od podgrzewania kierownicy.

Calosc zamontowana w przedlifcie

Opublikowano

A co to jest SAT ?

Nic nie montowałem, nic nie wgrywalem.

Lopatki poprzez tasme (piny z ogrzewania kiery) sa podlaczone pod lewarek (bieg wyrzej, bieg nizej)

Jedyne co musze zrobić to skrzynie ustawić na S

  • 8 lat później...
Opublikowano

Witam kupiłem kierownicę z łopatkami od E60 z okrągłą poduszką i mam kilka pytań odnośnie podłączenia. 

Ogólnie to po 10 latach temat lopatek to jakieś chore "tabu".

Znalazlem sposób na Youtube od e90 gdzie doprowadzają 2 przewody od wtyczki przy lewarku zmiany biegów do kostki przy  kolumnie kierowniczej czyli do zwijaka potem odcinają przewody przy kostkach w łopatkach i 3 z nich łączą odpowiednio bieg +, bieg-,i masa itu mam kilka pytań:

1 czy piny w zwijaku do których podlaczamy przerobione wtyczki łopatek będą u mnie 4 i 6 a pod kolumną 2 i 4 ?

2 czy muszę mieć  zwijak pod grzaną kierownicę czy jak wyżej pisałem mogę się wpiąć w kość sześciopinową ? Dlaczego takie pytanie otóż moja kiera bez łopatek wykorzystuje 4piny z 6 a kiera z łopatkami 6z6 .

3 Czy da się w moim przedlifcie zakodować tak łopatki fabrycznie bez przecinania przewodów od łopatek aby jadąc na D i dotknę łopatki zmienił sie bieg na jaki oczekuję bez konieczności zmiany lewarka na DS ?

Pytanie jeszcze czy przy OEM wersji trzeba dodać FA czy kodować SZL i  zaznaczyć łopatki czy coś? i przyuczenie EGS .

Bardzo proszę o pomoc.

 

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.