Skocz do zawartości

neoBSPZ

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2007 N52

Osiągnięcia neoBSPZ

  1. Witam kupiłem kierownicę z łopatkami od E60 z okrągłą poduszką i mam kilka pytań odnośnie podłączenia. Ogólnie to po 10 latach temat lopatek to jakieś chore "tabu". Znalazlem sposób na Youtube od e90 gdzie doprowadzają 2 przewody od wtyczki przy lewarku zmiany biegów do kostki przy kolumnie kierowniczej czyli do zwijaka potem odcinają przewody przy kostkach w łopatkach i 3 z nich łączą odpowiednio bieg +, bieg-,i masa itu mam kilka pytań: 1 czy piny w zwijaku do których podlaczamy przerobione wtyczki łopatek będą u mnie 4 i 6 a pod kolumną 2 i 4 ? 2 czy muszę mieć zwijak pod grzaną kierownicę czy jak wyżej pisałem mogę się wpiąć w kość sześciopinową ? Dlaczego takie pytanie otóż moja kiera bez łopatek wykorzystuje 4piny z 6 a kiera z łopatkami 6z6 . 3 Czy da się w moim przedlifcie zakodować tak łopatki fabrycznie bez przecinania przewodów od łopatek aby jadąc na D i dotknę łopatki zmienił sie bieg na jaki oczekuję bez konieczności zmiany lewarka na DS ? Pytanie jeszcze czy przy OEM wersji trzeba dodać FA czy kodować SZL i zaznaczyć łopatki czy coś? i przyuczenie EGS . Bardzo proszę o pomoc.
  2. Jeszcze raz bardzo dziękuję za Twoją pomoc.Miałeś rację, wyjąłem dzisiaj wentylator i moduł był przerdzewiały przewody miedziane całe się utleniły i zaśniedziały. Dotknąłem tylko przewodów i plusowy oraz sterujący poprostu odpadły razem z blaszkami do których były przymocowane. Jeszcze raz dziękuję.
  3. Dziękuję za podpowiedź, jest jakiś sposób aby sprawdzić ten sterownik, może to być uszkodzony termostat czy sprawa jest oczywista padnięty sterownik wentylatora i tyle w temacie ??
  4. Witam mam ten sam problem z E87 N46B20 dwa błędy 2EFE oraz 2F17 wentylator nie załącza się nawet gdy temp. silnika osiągnie 112 st.C. Wentylator stoi dęba nawet podczas włączenia klimatyzacji . Bezpieczniki są ok, wentylator można wzbudzić ISTA i działa w pełnym zakresie , czujnik za chłodnicą ok. ponieważ pokazuje dobrą temp. oraz po odłączeniu wentylator zaczyna działać tylko działa cały czas. Co może być przyczyną tego problemu ?
  5. Dięki Din76 :D Narazie wziąłem się z kodowanie i tak: kierunki w HUD M-HUD w CCC MDrive Mam pytanko : w menu MDrive jest skrzynia SMG a ja mam zwykly automat , mogę używać tych ustawień ? Po zakodowaniu M-HUD musialem zaznaczyć w HUD menu opcje M i pokazała się na wyswietlaczu "tęcza obrotomierza" natomiast w CCC Mdrive napis był blady nie można było wejść w te menu, po przejechaniu paru km lub po aktywacji M w HUD mogę wejść w to menu ale czy mogę z niego korzystać?? Dodam że auto po samym kodowaniu M-HUD bez aktywacji( bo nie umiałem) wkręca się jak na DS a na DS jak turbo DS :lol: nie jest to placebo bo na codzień jade jak emeryt a teraz jest szybsza reakcja na gaz. Masz może wiedze jak z tego korzystac bo można tam wybrac 5 ustawień dla D i S (automat) w Drivelogic a w POWER jak no focie .
  6. Mam zwykły kabel od Viaken :cry: Doczytałem że tym kablem mam nie ruszać sterowników po MOST a pozostałe niby dam rade ?? Chcę aktualizować : -DDE - 18 aktualizacji -EGS - 4 akt. - KOMBI -20 akt - CID - 16 akt - klima - 7 akt - CAS - 3 akt ????? DIN76 za co mogę się zabrać a co lepiej odpuścić ? Coś muszę zaktualizować bo umrę !! he he
  7. Cześć wszystkim ! Zabieram się za aktualizacje sterowników DDE,KOMBI,EGS,DWA,CAS,KLIMA i CID ,próbę zrobiłem na PDC i poszło :lol: Zakupiłem prostownik Magnum InverterXL 0-840 do podtrzymania stałego napięci ( tak doradziliście ) i niby jestem gotowy do ZABAWY a jednak mam wciąż mało wiedzy :cry: Więc zwracam się do Was z pytaniem : mój ster DDE nr. soft. 7581234 WinKF pokazuje 18 aktualizacji to mam wgrać tę ostatnią czy wszystkie pokolei ?? Pomożecie ?
  8. Adaptacja skrzyni INPA po zabiegu 5-6 razy spokojnie rozpędzać auto do 80km/h i wychamowywać delikatnie skrzynią aby weszła na cały zakres biegów i powoli sobie redukowała .
  9. Dzięki " MIRAS" za odpowieź też tak pomyślałem dziękuję za link :cool2:
  10. Cześć. Mam do Was pytanie , moja skrzynia to ZF 6HP19Z jak pomykam autem normalnie to nic się nie dzieje biegi przełączane są bez szarpnięć lecz może trochę mułowato przy redukcji też nic się nie dzieje lecz gdy włączę kick down to chyba z 4 na 5 bieg szarpnie ale tak konkretnie "zawyje przeciągnie i strzeli" dodam że auto najechane ma 260000km i skrzynia może mieć jeszcze oryginalny olej od nowości :duh: ,chcę zmienic olej w skrzyni i nie wiem czy wziąć olej ZF czy Revanol i czy przy tych objawach wystarczy wymienić sam olej czy trzeba iść na całość :?: Z góry dziękuję za pomoc :D
  11. Witam wszystkich forumowiczów jestem tu nowy - cześć .Od miesiąca jestem posiadaczem BMW E60 530i N52 2007 rok. Zakup tego auta to spełnienie mojego marzenia. Pozdrawiam Adrian . P.S. jestem z Wami na forum już ze trzy lata _ jako gość :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.