Skocz do zawartości

e39 530d zapowietrzanie się układu paliwowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam od miesiąca posiadam e39 530d 184km a od 2 tygodni walczę z zapowietrzaniem się układu paliwa, wymieniłem przewody powrotu aż do tego trójnika 8/4/8mm, nowy filtr paliwa, zaworek zwrotny na zasilaniu przed filtrem, po zgaszeniu silnika pojawiają się pęcherzyki powietrza idące od filtra w stronę pompy. jak to namierzyć gdzie jest nieszczelność? stan paliwa w baku nigdy nie dochodzi mniej niż 15L zawsze dolewam. obydwie pompki chodża cicho, proszę o pomoc
Opublikowano
Z tego co słyszałem to jeśli jest sprawny układ to powinien się sam odpowietrzać, masz jakieś objawy ? czy sugerujesz się tylko pęcherzykami powietrza ?
Opublikowano
Jak przekręcę kluczyk musze czekać tak z 30 s bo inaczej nie zapali. A po zgaszeniu po okolo 5 s pojawiają Się pęcherzyki aż przewód robi sie pusty miedzy filtrem a pompa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak mnie pamięć nie myli, to w lewej komorze w baku jest jeszcze zaworek zwrotny, tam bym zaczął szukać.
Opublikowano
przewody sprawdzone są ok. zastanawia mnie sam fakt gdzie podziewa sie paliwo między filtrem a pompą na tym przewodem właśnie jest taki trójnik który łączy się z powrotem? może tam ? dzisiaj padła mi pompka w baku wymienię i dam znać może to ona była przyczyną
Opublikowano
o ile dobrze mi sie kojarzy to po tym trojniku jest zawór ograniczający cisnienie paliwa moze zacią sie lekko otwarty i gdy pompa podaje spuszcza ile trzeba a gdy silnik wyłączony moze nie domyka sie do konca i schodzi paliwko
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
o ile dobrze mi sie kojarzy to po tym trojniku jest zawór ograniczający cisnienie paliwa moze zacią sie lekko otwarty i gdy pompa podaje spuszcza ile trzeba a gdy silnik wyłączony moze nie domyka sie do konca i schodzi paliwko

 

Nawet jakby nie trzymał, to i tak nie będzie wpływał na zapowietrzanie.

 

Ktoś wyżej dobrze pisze, przy pompie CR wężyk gumowy lubi puszczać, warto sprawdzić.

Mi ciekło spod tego wężyka, i to tak że obstawiałem nieszczelną pompę CR, aż w końcu zdarło wężyk.

Wymieniłem na nowy, i po sprawie.

Opublikowano
po wymianie pompki paliwa w baku i ponownym sprawdzeniu przewodów okazało się żen ten trójnik na zasilaniu był pęknięty po wymianie wszystko ustało ,pompka też nie pracowała dobrze zresztą była jeszcze ori. wszystkim dziękuje za pomoc temat zamknięty :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.