Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Koledzy proszę o doradztwo w sprawie chipa. Chce podnieść moc i wywalić filtr DPF. Chciałbym dowiedzieć się troszkę więcej o tym zabiegu. Jakie są wady, zalety, czy po podniesieniu mocy będę musiał zmodyfikować coś mechanicznie w aucie. Jestem zielony w te sprawy, więc proszę o wyrozumiałość. Moje auto e91 2010 rok 318D 2.0 143 KM 300Nm. Po podniesieniu mocy: 187 KM i 400Nm. Autem będę jeździł jeszcze minimum 5 lat. Jestem z Piaseczna koło Warszawy, znacie jakiś dobry warsztat?

 

pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...a zostaw Ty ten DPF w spokoju :naughty:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Ja to zrobilem ale troche z przymusu bo w czasie wypadku dpf zostal uszkodzony.

Auto kopci i wyglada to kiepsko. Jak sie jedzie jakis czas spokojnie i potem przygazuje to wtedy jest najgorzej, glownie z tego powodu nie polecam. Po drugie wyprawy zagranice sa ryzykowne, u nas jeszcze jakos sie dogadasz ale juz w DE nie za bardzo. Po trzecie mimo wszystko nie jest to zbyt zdrowe i rowniez dla uzytkownikow tego auta nie tylko dla jadacych za toba. Jak dpf dziala to nie ma co go ruszac.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • Zarejestrowani
Opublikowano
A dlaczego miałby mieć problem za granica, bo nie bardzo to rozumiem?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano
No i ? JA przeglądy przechodze w PL i takim juryzdykcją podlegam , do DE mam 50km i jestem tam co kilka dni różnymi autami często klientów po ostrych modach które kopcą jak lokomotywa, nigdy nie miałem problemu, nawet podczas kontroli na Autobahn-ie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Kolego temat o chiptuningu : viewtopic.php?f=70&t=191894&start=300 ,poczytaj i tutaj zadawaj ewentualne pytania

W Piasecznie masz Master's Tuning na Nadarzyńskiej ale cena pewnie będzie znacznie wyższa niż np. w Tc-Performance http://www.chiptuning-lodz.pl/index.html

 

Jedz do mastersów w Piasecznie... , jak bys się zdecydował, daj PW chętnie zobaczę jak wyszło bo mam blisko.

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
No i ? JA przeglądy przechodze w PL i takim juryzdykcją podlegam , do DE mam 50km i jestem tam co kilka dni różnymi autami często klientów po ostrych modach które kopcą jak lokomotywa, nigdy nie miałem problemu, nawet podczas kontroli na Autobahn-ie

 

Kolega tylko wspomniał że mogą być problemy ale nie muszą być...

Ja np miałem w a3 dołożony xenon bez poziomowania, bez sprysków, lampy oklejone tył najmocniejszą czarną folią, przód lżejszą. I też bez problemu przechodziłem przeglądy, wiele kontroli drogowych i nikt się nie przyczepiał ale wiem ze za to dowód leci :)

Opublikowano

Podoba mi się to gadanie o kontrolach spalin za granicą.

Ktoś gdzieś coś słyszał, widział ale tak do końca nie wie.

Usuwałem DPF z samochodów z NIemiec, Dani, Szwecji i przechodzą tamtejsze badania.

Otóż gdy silnik jest sprawny po usunięciu DPF-a spełnia on normy emisji - sprawdzone na kilku stacjach na kilkunastu samochodach w tym N47 2 sztuki - pod jednym warunkiem, silnik ma być sprawny.

Jak silnik dymi na czarno to trzeba zastanowić się dlaczego i go naprawić, przeważnie turbo, EGR, przepływka, wtryski itd

Przykład z dzisiaj:

- BMW3 318D N47A 143KM 2007r

- usunięcie DPF (zapchany powyżej 70%) - dopalanie pomogło klientowi na 500km

- chip na 184KM 360NM

"0" dymu za samochodem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.