Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem tutaj nowy. Przede wszystkim witam grono.

Mam mega problem ze swoim autem. Ze względu na różne dziwne objawy, do wymiany poszła uszczelka pod głowicą a przede wszystkim do roboty cała głowica.

Po założeniu głowicy, wymianie jednego wałka rozrządu (jeden wymagał wymiany - nie znam się na tym, mechanik stwierdził, że do wymiany to do wymiany), silnik raz pracuje normalnie, raz dostaje dziwnych obrotów (wysokich), raz gaśnie. Silnik raz pracuje ładnie a za chwile jak betoniarka z gruzem. Miał ktoś podobny przypadek? Będę wdzięczny za pomoc.

 

Tomek

Opublikowano

Auto jest nadal u mechanika - szuka przyczyny. Obecnie na jakimś nowym interfejsie sprawdza błędy bo standardowy interfejs nie pokazuje wszystkich.

 

"Szaleństwo" silnika zaczyna się po dodaniu gazu. Dopóki pracuje na wolnych obrotach - wszystko jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.