Skocz do zawartości

E92 335D LeMans Blau: 410KM/750Nm - SPRZEDANE


tom3k90

Rekomendowane odpowiedzi

dołożyłbym jeszcze jakąś farbę do zacisków,bo ten kolor,który masz teraz to przynajmniej na zdjęciach jakiś taki turkusowy jest i moim zdaniem średnio pasuje do takiej rakiety :wink:

 

To jest podobno kolor z palety brembo mi sie podoba na żywo wyglada całkiem spoko :norty: i tego juz raczej ruszał nie bede :P

 

Wszystko na super poziomie ale do DBA T2 wziales klocki na za niskim poziomie.

Jedzilem a red stuffafach a teraz na yellow stuffach i roznica jest DUZA. Radze ci Yellowstuffy lepiej hamuja na zimna, nie masz szans ich przegrzac nawet specjalnie jakbys probowal. koszt wiekszy niz red stuffy ale to bajka ! Dodatkowo red stuffy to klocki typu 0/1, zle na nich sie jezdzi w miescie.

 

No wlasnie tez gdzies przeczytalem o tych EBC red/yellow, ze to klocki typu 0/1 dlatego myslalem o Galferach. Jesli przetestowałeś i mowisz, ze jest spora roznica miedzy red a yellow to wezme EBC Yellow Stuff :) Dzieki za info :cool2:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 588
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód gumowy wraz z upływem czasu traci swoje parametry. Wciskając hamulec zdecydowana część siły jest pochłaniana przez rozprężanie przewodu. Przewód gumowy posiada oplot parciany który jednak nie jest wystarczająco mocny i traci swoje parametry wraz z czasem. Standardowe przewody nie zabezpieczają również płynu hamulcowego przed absorbowaniem wody z powietrza (płyn jest silnie higroskopijny). Przewody w oplocie ze stali nierdzewnej NIE ulegają procesowi starzenia , NIE ulegają rozprężaniu – lepsza dozowalności i skuteczność hamulców, NIE absorbują wody dzięki zastosowanemu teflonowemu rdzeniu który jest bardzo odporny na temperaturę jak i substancje chemiczne.

 

Tyle z definicji a w praktyce po samej wymianie przewodów hamulec powinien stac sie troszke bardziej "agresywniejszy" :twisted:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czyli w sumie warto je wymienić. orientujecie się,które podjedą do hamulców 335i/d z xdrive? w internecie są z dwoma długościami przednich - krótsze i dłuższe :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też podłączam się do pytania, chcę założyć przy swoim aucie przewody w stalowym oplocie. Zaciski z e82 135i. Wybrać przewody z wspomnianego modelu e82 czy te do e90 325i (czy oba komplety można stosować naprzemiennie?).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewód gumowy wraz z upływem czasu traci swoje parametry. Wciskając hamulec zdecydowana część siły jest pochłaniana przez rozprężanie przewodu. Przewód gumowy posiada oplot parciany który jednak nie jest wystarczająco mocny i traci swoje parametry wraz z czasem. Standardowe przewody nie zabezpieczają również płynu hamulcowego przed absorbowaniem wody z powietrza (płyn jest silnie higroskopijny). Przewody w oplocie ze stali nierdzewnej NIE ulegają procesowi starzenia , NIE ulegają rozprężaniu – lepsza dozowalności i skuteczność hamulców, NIE absorbują wody dzięki zastosowanemu teflonowemu rdzeniu który jest bardzo odporny na temperaturę jak i substancje chemiczne.

 

Tyle z definicji a w praktyce po samej wymianie przewodów hamulec powinien stac sie troszke bardziej "agresywniejszy" :twisted:

 

Dokladnie to. Generalnie modulacja staje sie lepsza. W bazowym 335d/i dziala to niemal binarnie -> spowalniacz / kotwica za burte. Polecam tez jakis plyn z wysokim boiling pointem a nie ten bazowy plyn z bmw.

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z mojej strony powiem ze przewody sa najlepsza zmiana ;)

 

To napisz jakie wybrałeś te przewody, marka, model?

 

Jesli o mnie chodzi to ja bede bral Black Diamon'dy cena ok 400zl komplet.

 

czyli w sumie warto je wymienić. orientujecie się,które podjedą do hamulców 335i/d z xdrive? w internecie są z dwoma długościami przednich - krótsze i dłuższe :?:

 

Z tego co widziałem to zawsze przy przewodach było napisane "Wszystkie modele e90/e91/e92/e93" jedynie do M3 sa chyba inne :) Sa 2 długości bo pewnie chodzi o przednia i tylna os.

 

Też podłączam się do pytania, chcę założyć przy swoim aucie przewody w stalowym oplocie. Zaciski z e82 135i. Wybrać przewody z wspomnianego modelu e82 czy te do e90 325i (czy oba komplety można stosować naprzemiennie?).

 

Jeśli zamontowałeś juz zaciski z e82 i zostawiłeś stare przewody które pasują, to zamawiasz do Twojego auta czyli e90. Jeśli nie montowałeś jeszcze to gorzej ale wydaje mi sie, ze bardziej te od e90 niz e82 bo dł. z e82 moze byc inna. Najlepiej zamów do e90 ale przed ich zamontowaniem przykreć zacisk do starego przewodu żeby upewnic sie ze pasuja, jak bedzie ok to montujesz nowe jak nie to mierzysz ile brakuje i wymieniasz te ktore dostałeś.

 

Co dadzą przewody na ori setupie? Nie wiem jak w 335d ale w 335i hamulce są po prostu chu*owe i chodzi mi o grzanie się.

 

Hamulce grzeją Ci sie przez wymianę przewodów????? Przewody raczej nie maja nic do tego.

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

na stronie HELL - hellperformance.com dzisiaj jest promocja 50% z kodem NUMBER1 na wszystkie przewody. teraz gdybym wiedział na 100% czy do XDRIVE są jakieś inne...,bo na stronie hell nie podają nic do XDRIVE. :?:

 

edit: gość mi odpisał na maila,że zwykłe do 335i będą pasować do xdrive. w sumie nie wiem po co w takim razie mają w ogóle różne oznaczenia produktów np.dla 335i czy 335d... cena dobra,bo z przesyłką do Polski wychodzi ok. 70 funtów (ok.367zł). no i kolor w cenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na stronie HELL - hellperformance.com dzisiaj jest promocja 50% z kodem NUMBER1 na wszystkie przewody. teraz gdybym wiedział na 100% czy do XDRIVE są jakieś inne...,bo na stronie hell nie podają nic do XDRIVE. :?:

 

edit: gość mi odpisał na maila,że zwykłe do 335i będą pasować do xdrive. w sumie nie wiem po co w takim razie mają w ogóle różne oznaczenia produktów np.dla 335i czy 335d... cena dobra,bo z przesyłką do Polski wychodzi ok. 70 funtów (ok.367zł). no i kolor w cenie :D

 

WOW dzieki za tip!!! właśnie zamówiłem niebieski carbon :mrgreen: !!! Tez wlasnie nie wiem na kij maja tyle tego (moze kwestia SEO dla sklepu) w PL sklepach jest napisane e90/e91/e92 wszystkie modele (bez M3) i tyle.

 

Koszt ~70 funciakow robiłem platnosc paypalem przeliczylo na 380zl :)

 

EDIT:

 

Gdzie Ty kulfon dopadles info o tym rabacie!???? :cool2: :cool2: :cool2:

A i kulfon zrobił drobna literówke jak cos to link do strony: http://auto.helperformance.com/

 

Nie. Po prostu nie widzę sensu zakładania takich przewodów do oryginalnych hamulców które są słabe bo szybko się grzeją

 

No tak seryjne mozliwe, ale ja zmieniam klocki i tarcze wiec powinno byc ok :)

Edytowane przez tom3k90

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
na stronie HELL - hellperformance.com dzisiaj jest promocja 50% z kodem NUMBER1 na wszystkie przewody. teraz gdybym wiedział na 100% czy do XDRIVE są jakieś inne...,bo na stronie hell nie podają nic do XDRIVE. :?:

 

edit: gość mi odpisał na maila,że zwykłe do 335i będą pasować do xdrive. w sumie nie wiem po co w takim razie mają w ogóle różne oznaczenia produktów np.dla 335i czy 335d... cena dobra,bo z przesyłką do Polski wychodzi ok. 70 funtów (ok.367zł). no i kolor w cenie :D

 

WOW dzieki za tip!!! właśnie zamówiłem niebieski carbon :mrgreen: !!! Tez wlasnie nie wiem na kij maja tyle tego (moze kwestia SEO dla sklepu) w PL sklepach jest napisane e90/e91/e92 wszystkie modele (bez M3) i tyle.

 

Koszt ~70funciakow robiłem platnosc paypalem przeliczylo na 380zl :)

 

nie ma sprawy :D :cool2: PS. to nie jest CARBON tylko przeźroczysty oplot w kolorze ;) właśnie się waham czy brać pomarańczowe czy czerwone przeźroczyste (carbon) :D

Edytowane przez kulfon3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten "carbon" na bank bedzie lepszy ;) Ja uderzam w niebieski "carbon" jak zwykle :mrgreen:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Po prostu nie widzę sensu zakładania takich przewodów do oryginalnych hamulców które są słabe bo szybko się grzeją

 

Przewody wplyna na modulacje. Z plynem z wysokim poziomem wrzenia beda odczuwalna roznica. Nie potrzeba specjalnych przewodow - kazde w nierozciagliwym oplocie (jakim jest stalowy oplot) dadza rade.

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Po prostu nie widzę sensu zakładania takich przewodów do oryginalnych hamulców które są słabe bo szybko się grzeją

 

Przewody wplyna na modulacje. Z plynem z wysokim poziomem wrzenia beda odczuwalna roznica. Nie potrzeba specjalnych przewodow - kazde w nierozciagliwym oplocie (jakim jest stalowy oplot) dadza rade.

 

z ta odczuwalna roznica to troche przesadziles :) juz wieksza roznica sa w bezpieczenstwie jazdy bo mniejsze szanse ze ci sie zerwie (ale tez to nie jest jakis hajwaj :) ) Zgodze sie Z adrianem, oplot to dla stylu jezeli nie partycypujesz wyscigasz :) ja mam i naprawde super style jak je umyje przed jakims zlotem :mrgreen: facet przychodzi "o masz nawet oplot", ja odpowiadam, "a jak inaczej ?" :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie nie zgodze ;) nie wymienialem przewodow w e92, ale robilem to w innych autach. Zawsze polepsza sie modulacja, zwlaszcza wstepna jak dopiero naciskasz na pedal. Sam brak modulacji jest dosc podobny do efektu jaki maja gumowe tuleje tylniej belki do przyspieszenia - depniecie z wiekszej predkosci ma spory lag, ktory znika dopiero jak moc juz przejdzie na kola. Guma pochlania czesc energii i sie wygina, tak samo jak przewody sie rozszerzaja jak tloczek jeszcze sie nie ruszyl.
E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wierze c na slowo moze po prostu nie moj poziom prowadzenia :) chociaz dalej watpie bo zmiana cisnienie to 0,003%... to sie przeklada na jakies 0,00000004 s.... :)

 

EDYT : aha ! zdradziles sie ! Jestes Alienem aby wyczuc takie roznice ! :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Wymiana przewodów hamulcowych na sportowe w samochodzie seryjnym jest indywidualną kwestią. Kierowca w normalnych warunkach użytkowania najprawdopodobniej nie poczuje różnicy. W sytuacjach ekstremalnych poprawi się kontrola nad pedałem hamulca. Polepszy się jego dozowanie. Energia nie będzie tracona na zwiększanie objętości gumowego przewodu, poprawi się także czucie hamulców. Podróżując często z prędkościami autostradowymi, możemy pokusić się o taką modyfikację. Przygotowując samochód do sportu, jest to podstawowa operacja w układzie hamulcowym."

 

za: autokult.pl

 

czyli podsumowując, przeciętny kierowca nie wykorzysta potencjału przewodów w stalowym oplocie, zakładam że nie wszyscy odwiedzają regularnie tory w Poznaniu czy Kielcach i nie sądzę także, że ktoś z nas ma zamiar ścigać się po drogach publicznych. Główny powód jak dla mnie (czyt. przeciętny kierowca) to sama świadomość posiadania takich przewodów i look.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak jak w większości przypadków ile ludzi tyle opinii ;) Moim zdaniem warto wymienic przewody bo te ktore obecnie mamy w swoich autach pewnie maja tyle co auto. Przewody sa zrobione z "gumy" ktora jak kazdy wie z czasem traci swoje wlasciwosci, tak samo jak opona ktora ma wiecej niz 5lat. Nie czesto trafia mi sie wykorzystywac obecne hamulce na 100% ale gdy trzeba bedzie wole byc pewny ze to zadziala jak trzeba. Czy sie poprawi reakcja zobaczymy ale mam nadzieje, ze tak bo obecnie wyglada to tak jak napisal @w1lq "dziala to niemal binarnie -> spowalniacz / kotwica za burte"

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem warto wymienic przewody bo te ktore obecnie mamy w swoich autach pewnie maja tyle co auto...

 

Zawsze można wymienić na ori nowe gumowe, które nie kosztują 400-600 zł jak przewody w oplocie. Opony też można wymienić na takie jak się miało wcześniej albo inne sprawdzone, nie trzeba od razu zakładać Michelin Pilot Cup 2.

 

Co do reszty się zgodzę, nie podważam potencjału takich przewodów (w określonych warunkach). Jak założysz, przetestujesz to mam nadzieję, że podzielisz się swoimi spostrzeżeniami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładam że nie wszyscy odwiedzają regularnie tory w Poznaniu czy Kielcach

 

Jaja sobie robisz z nas ??? Wraz z Tom3K co week end prawie od piatku lecimy na trzy dniowy zjazdzik aby wykrecic troche kolek w poznaniu, no i przynajmniej raz w miesiacu Nurbri no i Le Rocher oczywiscie raz do roku F1 z vipowski biletami mozesz 2 godzinki pojezdzic sobie 2 dni przed wyscigiem. :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.