Skocz do zawartości

Odboje, jakie maja zastosowanie? I kiedy sa zuzyte?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zaledca sie ich wymiane przy kazej wymianie amorkow. Poza tym nie sa drogie wiec w czym problem.

Ich nazwa mowi o ich przeznaczeniu.

Pozdr

Edytowane przez Przemek_E39
GO NAVY...
Opublikowano
Wymieniam właśnie sprężyny (pogieło tym razem inżynierów z BMW = wymiana tylnich sprężyn (amorka) = ściągnięcie tylniej półki :duh: ) i zmieniam zarówno odbojniki (przód + tył), jak i osłony amorków. Polecam wymianę obu tych części jak już wywalasz wszystko

Pozdrawiam

Eulem

E39 [E34/E36]

a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838

Opublikowano
moje sa cale ale po bokach maja male peknieca , wiec zamowilem nowe, a oslony to chyba nie ma sensu zmieniac jak jest cala bo to w koncu tylko oslona :)
Opublikowano

Witam!

Osłonę też wymień, przecież to juz naprawdę grosze! A jak pęknie i syf będzie leciał to z czsem szlak trafi amorek. Stara napewno już trochę zesztywniała i nie ma tej elastyczności.

 

Pozdro.

Opublikowano

W sytuacji kiedy oslony sa juz wyrobione, latwo moga sie zsuwac z amorkow. Latwo wtedy o ich zabrudzenie, a tym samym uszkodzenie, wyciek oleju i koniec.

Koszt oslon to zaden koszt, a ryzyko duze.

Pozdr

GO NAVY...
Opublikowano

bez wymiany odboi nie dostaniesz gwarancji na amortyzatory

 

co za tym idzie, nie wiem czy normalny warsztat moglby ci wymienic amory bez odbojow :)

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.