Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Biorę oczywiście M pakiet, ale zostanę przy skórze bo przy małym dziecku i psie alkantare trudniej będzie utrzymać w czystości.

Auto planuję mieć 3 lata - już w tym czasie szyber może zacząć skrzypieć? Jakoś zawsze chciałem mieć szklany dach w aucie - na prawdę obniża on aż tak wysokość  wnętrza? mam 196 cm i jakoś nigdy nie miałem problemu z zmieszczeniem się w aucie.

 

Zastanawiam się też czy brać to adaptacyjne zawieszenie - wszyscy sprzedawcy w BMW mówią że nie warto, mało kto to bierze, a samo zawieszenie wiele nie zmienia. Czy hamulce M są warte dopłaty?

 

Czy w tym silniku występuje tzw launch control?

Opublikowano
Biorę oczywiście M pakiet, ale zostanę przy skórze bo przy małym dziecku i psie alkantare trudniej będzie utrzymać w czystości.Auto planuję mieć 3 lata - już w tym czasie szyber może zacząć skrzypieć? Jakoś zawsze chciałem mieć szklany dach w aucie - na prawdę obniża on aż tak wysokość wnętrza? mam 196 cm i jakoś nigdy nie miałem problemu z zmieszczeniem się w aucie.Zastanawiam się też czy brać to adaptacyjne zawieszenie - wszyscy sprzedawcy w BMW mówią że nie warto, mało kto to bierze, a samo zawieszenie wiele nie zmienia. Czy hamulce M są warte dopłaty?

 

Hamulce aboslutnie warte dopłaty, adaptacyjne zawieszenie też, tym bardziej, że bierzesz xDrive. Też się mocno zatsanawiałem i szukałem opinii, ale wiem, że zrobiłem bardzo dobrze - chcę miękko to jest, chce twradziej to mam :)

 

Co do szyberdachu z tym skrzypieniem to chyba lekka przesada :) ale przy Twoim wzroście to już nie ;) Poszukaj takiego auta w Twojej okolicy nowe/uzywane, siadaj za kierownicę i sam oceń - sprawdzalii dla mnie w BWM i te 3cm to niby nie jest wiele, ale...sam musisz ocenić. Podsufitka wygląda jak napompowana :) a dla tylnego rzędu siedzeń ma wycięcia na głowy pasażerów :mrgreen: co nie zmienia faktu, że z szyber dachem auto wygląda pięknie!

 

Co do samych sprzedawców...większość z nich kompletnie nie wie co sprzedaje i nie zna poszczególnych opcji modeli oraz co one dają. Ja sprzedając węgiel wiem o nim wszystko :)

Opublikowano
johnnym3m -> miałeś już jazdy testowe? Jak nie to przejedź się jakąś czwórką i oceń czy jest dla ciebie za miękko i potrzebujesz adaptacyjnego zawiasu. To ty powinieneś wiedzieć najlepiej w końcu to ty będziesz tym autem jeździł a nie ktoś z forum :P Ja mam zwykły zawias i nie żałuję, na 19'' nie brakuje mi na co dzień twardości, ale to powinieneś sam ocenić przed zakupem. Hamulce M robią robotę i wyglądają także od siebie polecam. Co do launch control to z tego co wiem powiązane jest to ze sportową wersją skrzyni, w 428 i sport. skrzyni launch control jest.
Opublikowano

Jeździłem 4 GC z x drive bez adaptacyjnego zawieszenia i jak dla mnie było ok, nie miałem żadnych zarzutów. Dotychczas jeździłem na twardym zawieszeniu więc jestem przyzwyczajony do braku komfortu, jednak z racji że auto ma być trochę bardziej rodzinne niż dotychczas to zastanawiam się nad tym adaptacyjnym zawieszeniem. Nigdy nie jeździłem z adaptacyjnym zawieszeniem i dlatego szukam porady u osób które mają.

 

Czy ktoś ma może jakieś zdjęcia podsufitki 4 GC z szyberdachem?

 

Czy a 4 GC w serii jest tempomat? Czy można ten paskudny znaczek na tylnej bocznej szybie odkleić?

 

Alkantara fajnie i sportowo wygląda, ale przy dziecku i psie w samochodzie skóra jest praktyczniejsza.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Czy ktoś ma może jakieś zdjęcia podsufitki 4 GC z szyberdachem?

Jak nadal Ci zależy to mogę jutro w dzień zrobić.

 

Czy można ten paskudny znaczek na tylnej bocznej szybie odkleić?

Można, ja u siebie odkleiłem.

 

Alkantara fajnie i sportowo wygląda, ale przy dziecku i psie w samochodzie skóra jest praktyczniejsza.

Mam dzieci i alkantarę - jest OK :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poprzednie auta to albo alcantara albo materiał albo półskóra, na pokładzie z dzieciakami. Teraz się zachciało pełnej "skóry" i w zimie zimno w tyłek zanim stołek zacznie grzać.

A co do innych materiałów żadnych problemów nie było...

 

With mobilephone sent.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam :D dawno mnie tu nie było. Postanowiłem czekać na LCI, nie wiedziałem ze tak długo to potrwa. Do dotychczasowej konfiguracji postanowiłem dorzucić pare elementów pakietu M Performance ponieważ ostatnio siedziałem w takiej i sportowe akcenty zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Moja konf 99% zostaje:

Gran Coupe xDrive

-biel alpejska

-pakiet M

-koła 19' 442M

-skrzynia aut. sportowa

-lusterka składane elektrycznie przyciemniane

-szyby przyciemniane

-czujniki parkowania przód/tył

-kamera cofania

-ogrzewanie foteli przód

-podparcie ledźwiowe

-audio HK

-navi Prof.(patite connecteddrive plus)

-integracja z tel

-wielofunkcyjny zestaw wskaźników 10.25 (ogromna zaleta LCI, świetnie wyglada, zwykłe zegary IMO juz powoli trącą myszką)

-pakiet Repair 3lata

 

Jedyna opcja na którą nie moge sie zdecydowac to full LED przód. Widziałem je na żywo tydzień temu, wyglądaja obłędnie ale sporo sobie za nie życzą(zdecyduje w ostatniej chwili)

Oferta na elementy M Perf jest bardzo atrakcyjna, dostałem 25% rabatu od każdego zamówionego elementu od razu z montażem.

grill czarny połysk, folie boczne, dyfuzor tylny koniecznie,osłony wnetrza karbon/alcantara. Te opcje są pewne. Teraz elementy na ktore nie moge sie zdecydowac.

 

Wydech M Perf mogą załozyc z 30i lub z 40i w tej samej cenie. Wiem że ten z 40i to inna bajka pod względem brzmienia ale nie wiem czy to nie za duzo i czy nie bedzie po pewnym czasie to przeszkadzało podczas normalnej jazdy. Napiszcie co myslicie. (dodatkowo uważam że wizualnie z dyfuzorem lepiej wygladaja koncówki podwójne po jednej stronie czyli te z 30i)

Kolejna sprawa to splitter. Wizualnie KOSMOS. Jesli bym się na niego decydował to byłbym w stanie zrezygnować z full Ledów właśnie na rzecz tego elementu, pytanie po jakim czasie pęknie mi cały przedni zderzak. :D Jazda i parkowanie w Krakowie to masakra, wszędzie musiałbym parkować tyłem a nie zawsze się da. Tylny spoiler jakos niekoniecznie. Ostatnia rzecz to dodatkowe elementy wnetrza w karbonie. Poza listwami carbon/alcantara rozważam także podłokietnik M Perf(ten standardowy jest z jakiegoś skaju, na pewno nie skóra, to mnie troche odraża). Wtedy można zamówić też ręczny M Perf. Fajnie to współgra. Są też osłony lewarka skrzyni w karbonie oraz nakładka przełącznika zmiany biegów z alcantary.

 

Na początku byłem zdecydowany na wszystkie te elementy ale wiem że po pewnym czasie ilość tych sportowych akcentów i funkcjonalność może mnie trochę przytłoczyć.

Napiszcie proszę z czego byście ewentualnie zrezygnowali/zamienili. Jestem otwarty na propozycje :D

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Przy czterocylindrowym silniku wydech brzmi tak samo obojętnie czy jest z 30i czy z 40i.

Obydwa słuchałem na żywo :)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Oglądaj dalej filmiki :)
Opublikowano
Tylko wrzuciłem filmiki. Słuchałem obu na żywo i jest znacząca róznica. Nie mówie że nagle R4 brzmi jak R6 ale dzwiek jest inny.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie, jeździłem w dwóch wariantach, w trybie sport + itp, zero różnicy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko wrzuciłem filmiki. Słuchałem obu na żywo i jest znacząca róznica. Nie mówie że nagle R4 brzmi jak R6 ale dzwiek jest inny.

 

R6 to też nie V8 :D :mrgreen:

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.