Skocz do zawartości

Touring, [nivo...] meczacy komunikat...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

 

Posiadam E34 525i touring '92 i podczas jazdy zapala mi sie pioerwszy priorytet o tresci "Przeciazenie osi tylnej". Oczywiscie jade calkowicie na pusto. Zdarza sie to najczesciej na nierownosciach, dlugim zakrecie lub hamowaniu, ale i potrafi na prostej. Czestotliwosc wystepowanie tego komunikatu jest naprawde duza, praktycznie zapala sie za kazdym razem, tylko po przejechaniu roznych odcinkow.

 

Dzieki za wszelka pomoc, pozdr Slawek

Edytowane przez slav3k
Opublikowano

a masz nivo? bo w nivo jest taka sprytna wajha miedzy karoseria a belka tylnego zawieszenia, i kiedy auto jest obciazone polozenie tej dzwigni steruje kompresorem pompujacym tylne amorki, co objawia sie roznym stopniem wysokosci zawiechy.

 

moze to cos sie u ciebie poluzowalo? albo zbytnio wygielo? i stopien odksztalcenia jest taki ze komp dostaje bledny sygnal ze autko jest zapakowane i przeciazone?

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano
U mnie jak tył stał za nisko to wyświetlało "MAX 170" oczywiście jak przekraczałem tą prędkość. Koła były wtedy bardzo rozkraczone i darło opony od środka. Oczywiście mam NIVO i po regulacji jest spoko.
Pozdrawiam
Opublikowano

Witam

 

Sprawdz czy masz nivo (albo miales bo ktos madry wymontował tak jak u mnie)

po prawej stronie na tylnej osi masz takie cięgiełko.

Ja mialem ten sam problem u siebie. Zwalczylem to metoda prob i bledów przestawialem to ciegło doslownie o 2mm i jazda probna i tak az do skutku.

Troche nerwow i czasu to kosztowala ale pomoglo.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Niwo mam i o dziwo dziala, nawet gdy podciagne na maxa, ze tyl mam bardzo podniesiony i baaardzo sztywny komunikat zapala sie nadal :-(

Moze byc padniety jakis czujnik czy naprawde po milimetrze regulowac az ustanie?

Opublikowano
a masz nivo? bo w nivo jest taka sprytna wajha miedzy karoseria a belka tylnego zawieszenia, i kiedy auto jest obciazone polozenie tej dzwigni steruje kompresorem pompujacym tylne amorki, co objawia sie roznym stopniem wysokosci zawiechy.

 

moze to cos sie u ciebie poluzowalo? albo zbytnio wygielo? i stopien odksztalcenia jest taki ze komp dostaje bledny sygnal ze autko jest zapakowane i przeciazone?

witam piszesz tu o nivo mam takie cudo ale gdzie jest dokladnie ta dzwignia mozesz opisac konkretnie w kturym miejscu
Opublikowano

o ile dobrze pamietam, to jak wezmiesz auto na podnosnik albo na kanal - to dzwignia jestliczac od srodka tylnej osi troche w kierunku tylnego prawego kola. jedna jej czesc styka sie z karoseria, druga jest blisko takiej sprezarki ktora pompuje amorki

 

jesli sie myle niech ktos sprostuje i uzupelni

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.