Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A który M10 :?:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
ja moja lecialem jakies 193 km/h 5700 obr na 5 biegu i juz raczej nie przyspieszala, no moze troche ale to bylo malo zauwazalne, a co do przyspieszania to strasznie dlugo nie musialem czekac :norty: M10 1800 na wtrysku
Opublikowano
z kolesiem niedawno wracaliśmy z pewnej zakazanej na tym forum imprezy :duh: ... w aucie ziomka M10 1,8 na gazie; dwóch pasażerów; full napakowany bagażnik i spokojnie trzymał 190 w porywach do 195km/h... nie wiem dokładnie jaki tam ma typ wtrysku, ale to bez znaczenia bo na miał wtedy wyciągniętą pompe paliwowo, więc oni przemieszczali się tylko na LPG... samochód 1988rok...
Opublikowano
Mam M10 na gazniku ... raz testowalem rozpedzilem sie do 180km/h ale musialem zwolnic wydaje mi sie ze powinien jeszcze troche sie bujnąć
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
jaka predkosc V-max w tym silniku bo u mnie rozpedza sie do 140km/h i po woli coraz szybciej ale strasznie wolno

 

moja Bema do 145km/h wytrzymuje na czwartym biegu. Nie mam obrotomirza wiec nie wiem przy jakich obrotach. musisz sprawdzic do jakich obrotow sie rozpedza ... jezeli dochodzi do zbyt niskich to znaczy ze cosik z silnikiem, a jezeli obroty sa w normie to moze byc wina sprzegla (slizga sie)

BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
no i jeszcze dodam ze na gazie jest nie wiem czy to cos z mienia

Jak na gazie I czy II gen. to zmienia to BARDZO duzo :D masz przyczyne..... norma przy zwezce w dolocie.

 

 

PZDR

Opublikowano
To nie jest normalne ... ja mam na gazie I generacja i jest bardzo dobrze ... tylko maly spadek mocy
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
To nie jest normalne ... ja mam na gazie I generacja i jest bardzo dobrze ... tylko maly spadek mocy

 

Mialem juz w paru autach gaz II gen. i spadek mocy jest nieunikniony :!: Predkosc max tez spada i to znacznie :!: Przykladowo e30-tka zamykalem budzik na PB (220km/h) po zalozeniu gazu aby poszla 200km/h to juz potrzebna byla spora gorka :lol: tak w granicach 190 to byl max. A Objawy podobne jak napisal globi: przy wyzszych predkosciach auto juz nie chcialo isc za bardzo, potrzeba bylo duzo czasu na rozpedzenie auta od 160 do okolo 190km/h ZWEZKA W DOLOCIE robi swoje - niestety :mad2:

 

p.s. Globi wymotnuj instalacje gazowa to auta nie poznasz :mrgreen:

 

PZDR

Opublikowano

Witam

E30 Baur z 04.1986 przebieg (prawdziwy :D ) 132.200 licznikowo 195 km/h. Oczywiście żaden gaz.

Pozdro

BMW i bassety to moja miłość
Opublikowano

Ja E30 1.8i z 86roku na gazie.Z tego co mi wiadomo to instalacja jest oszukana-oszczędnosci poprzedniego wlasciciela.Na gazie jechalem nią już spokojnie 190 nie raz i bardzo dobrze sie prowadzila do 200 tez dociągnołem i był gaz pod nogą lecz już po mału.Dodam tylko,iż moja BETA ma już prawie 250 tyś.na budziku!!!Pozdro dla wszystkich

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:D :D

Opublikowano
ja ja jadąc moją e30 z ilnikim 1.8 m10 doznalem szoku :shock: poleciała na prostej 205km/h i to na lpg :norty:

 

a jest na gazniku czy wtrysku ??

BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
weźcie pod uwagę, że jak jest inny profil opony niz zalecany przez producenta, to wychodzą już chore wyniki...

pzdr

 

Felga powinna byc 14 a jaki profil opony ??

BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
ja ja jadąc moją e30 z ilnikim 1.8 m10 doznalem szoku :shock: poleciała na prostej 205km/h i to na lpg :norty:

 

a jest na gazniku czy wtrysku ??

 

wtrysk :norty:

Opublikowano
Felga powinna byc 14 a jaki profil opony ??

 

książki do e30 mam w garażu, ale podam przykład, jak niewielka zmiana w profilu przekłąmuje wskazania licznika:

w zeszłym sezonie jeździłem na 205/50R15 (powinien być profil gumy 55)-

spokojnie zamykałem blat, wskazówka przekraczała 240 i szła dalej, koleś z którym jeżdżę na odpowiednim profilu mówi, że według jego licznika jedziemy troche niecałe 230...

 

acha! mam większy motor niż M10...

Opublikowano
Jestem ciekawy jaki powinien byc profil opony w 316 (gaznik) M10 wiem ze napewno felga musi byc 14 a profil mam 60 i zastanawiam sie czy mi przeklamuje ... jak ktos wie to prosze o odpowiedz
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
TAk czytam i nie moge uwierzyć MAM BMW PADLINE :( Mam E30 320 na wtrysku jetronik, i niewiem czy rozpędze ją do 200 reczej szczeżę wątpie, strasznie stukją u mnie zawory jeden bardzo głośno, jak pztrzyliśmy ciśnienie to miał najmniej bo 7 a pierwszy cylinder 13, czy to może być przyczyna??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
swojej beatki jeszcze nie sprawdzalem :norty: nie mam gdzie a i specjalnie nie szukam :nienie: niedluga prosta przez las, nawierzchnia nawet nie drugiej klasy, ok160 na 4 biegu przy 5 tys obr. Silnik 1.8 m10 pełen wtrysk.
Opublikowano
no wiec tak ja ostatnie sie rozpedzałem na Trójmiejskiej obwodnicy i 170km/h rozpedziłem ale dalej nie ma mowy zeby poszła nie wiem co jest przyczyna wydaje mi sie że powinno byc lepiej sprzegło sie nie ślizga zawory nie klepią nie wiem nie znam sie jeszcze tak dobrze na tym aucie auto jest w syanie bardzo bobrym mozna powiedziec zadnych wycieków z silnika nic nie stuka buda zero zdzy. Jak ktos wie co to moze byc niech sie wypowie chetnie poczytam :) Pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.