Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy jest mozliwosc sprawdzenia popychacza po wymontowaniu z glowicy czy jest dobry czy sugerowac sie regula ze wymienic na nowy
Opublikowano
Można go sprawdzić po wymontowaniu, ale niestety trzeba mieć odpowiednią maszynę, która sprawdza je pod ciśnieniem symulując warunki pracy zbliżone do występujących w silniku. Po samym wzrokowym oglądzie nie można raczej za wiele wywnioskować.
Opublikowano
Czyli wkladajac nowy walek rozrzadu to nalezy stosowac generalna zasade taka ze popyczacze dzwigienki oraz tzw pastylki powinny byc nwe nic nie mozna wykorzystac z tych czesci ktore chodzily. Jakie jest wasze zdanie na tak postawienie przeze mnie sprawy
Opublikowano

witam

ja wlaśnie jestem po wymianie całego kpl na nowy tzn wałek + dźwigienki zaworowe + popychacze. niestety kupiłem wałek na allegro i nie mogłem go zwrócića dlaczego niestety: po wyjęciu wszystkiega z silnika na stół okazało się że na wałku można śmiało śmigać. nie ma praktycznie wcale zużycia. no ale cóż miałem już cały nowy zestaw więc go wsadziłem do silnika. a wystraczyło tylko popychacze i dźwigienki. no i tak zostałem z dobrym wałkiem. pewnie wystawię go na allegro i trafi do trochę moądrzejszego człowieka ode mnie. ja jednak nie żałuję. auto ucichło.

Opublikowano
Jeżeli wstawiasz zupełnie nowy wałek, to należałoby zmienić wszystko na nowe, bo części używane mają już pewne zużycie i są dopasowane do starego wałka co oznacza, że po ich użyciu będą "obrabiać" nowy wałek tym co pozostawił na nich stary.
Opublikowano

chodzi o to ze ja nie chce nic planowac, tylko chyba mój mechanik sie zagalopowal troszke, stwierdzil ze walek, popychacze, tloki itp itd, oraz do tego sciagniecie glowicy + planowanie glowicy-nowa uszczelka wyliczyl prawie 2 tysie za naprawe i stwierdzil abym kupil drugi silnik i nie bawil sie w remonty bo to nie oplacalne. Zaznaczam ze stwierdzil to wszystko bez rozbierania silnika... :mad2:

 

Objawy sa takie ze poprostu glosno chodzi i tyle. (jak diesel)

Wiec usiluje sie poradzic gdzie z tym pojechac bo moj mechanior chyba w h.. wali

:cry2:

Opublikowano
wymiana walka to jakies 150zl u mechanika.do tego dodaj koszt czesci wałek + popychacze + dzwigienki + pasek i napinacz. do tego obowiazkowo porzadne czyszczenie magistrali olejowej i nowy olej najlepiej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.