Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie, kupiłem 2 letnie f30 328i, ma przejechane 60 tyś (szerokość opon 225), na letnich było pewnie z 40 tyś. Na równej suchej nawierzchni na końcówce 1 biegu (po 5 tyś. obrotów) zazwyczaj włącza się kontrola trakcji (jak jest mała nierówność to także na 2 biegu) i czuć że tył traci przyczepność. Czy lepiej kupić na tył szersze opony i czy to coś pomoże, czy wystarcza takie same opony? Nie są jakoś bardzo zjechane więc na suchej nawierzchni chyba nie powinno być różnicy jak kupie z taką samą szerokością nowe i i tak będzie się włączać kontrola trakcji? Pierwszy raz mam auto które ma 6 sek. do steki. Wcześniej jeździłem autami autami z napędem na tył (e46 i c200) z przyspieszeniem 8,5-9 sek. do setki i wtedy kontrola trakcji na równej suchej drodze nigdy się włączała więc może to tak musi być przy tak mocnym silniku?
Opublikowano

W nie M-pakiecie jest tylko 225 na wszystkich kołach.

 

Mpak ma 225 z przodu i 255 z tyłu, więc możesz spróbować z tym rozmiarem.

Opublikowano
std. zawieszenie 18" p/t 225. Przy ostrym wkręcaniu ślizga, potwierdzam. Oczywiście S+ i DSC/ESP off. Inaczej moment jest dość delikatnie dawkowany na koła i czuć jak DSC/ESP limituje moment ...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W nie M-pakiecie jest tylko 225 na wszystkich kołach.

 

Mpak ma 225 z przodu i 255 z tyłu, więc możesz spróbować z tym rozmiarem.

 

Nie do końca - mam wersję F30 320d, bez mpakietu i też mam przód 225 tył 255

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.