Skocz do zawartości

bejoter

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328i

Osiągnięcia bejoter

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Podstawowa wada to koszty utrzymania, zawieszenie nie jest przystosowane do masy, wielkości i mocy auta i trzeba je naprawiać często. Rzadko kogo stać żeby kupić żeby kupić je z prawdziwym przebigiem do 100 tyś z polskiego salonu i zdecydowana większość do sprowadzane dieslem z przebigiem po 400 tyś., cofniętym licznikiem na 150-200 który został zalegalizowany na zachodzie w ASO i taki walony przebieg wychodzi potem nawet w historii. Pomijam już naprawiane graty sprowadzane z US. Miałem do wydania 100k i brałem pod uwagę x5 i x6, ale kupiłem 2 letnią 328i z polskiego salonu wstawioną przez klienta w rozliczeniu. Miałem pewny przebieg 60 tyś km. Mam samóchód na który mnie stać, a nie X6, którą podobno babcia Hegla lubiła jeżdzić w niedziele do kościoła. Za 100 koła to można kupić x6 z prawdziwym przebiegiem 300-400 tyś lub waloną z wymienionymi elemenami karoserii co też nie wyjdzie na czujniku. Przy takim przebiegu koszty napraw tego modelu będą kosmiczne w porównaniu do 3 albo 5. Wystarczy wejść na autoscout i zbaczyć z jakim przebiegiem są x6 w takich cenach, ale oczywiście ludzie myśla, że w Polsce kupią taniej niż ktoś zapłacił za niego na zachodzie i wierzą, a do tego dochodzi jeszcze akcyza 18 procent. Potem cieszą, się że mają x6 (chociaż nie stać ich było żeby ją kupić) do momentu aż zacznie się psuć, pomijam już nawet zawieszenie, która pochłania regularnie pieniądze i naprawa jest znacznie droższa.
  2. Właściwie jedyną zaletą runflatów jest to, że nie spadną z felgi gdy pęknie opona. Po przebiciu i przejechaniu na niej kilku km opona nadaje się do wyrzucenia i jesteś w plecy 800 zł. Lepiej już zadzwonić po assistance, który przyjedzie i za darmo holuje do wulkaniztaora niż jechać na takiej oponie i za godzinę takiej jazdy zapłacić 800 zł. To już wolałbym zostawić samóchód i cierpa brać jakbym się gdzieś spieszył:)
  3. Będę wdzięczny za opinie, w szczególności osób, które montowały u siebie. Montuje się to zamiast ekranu fabrycznego. Oryginał BMW (sam GPS bez reszty - TV cyfrowej, kamery, DVD i innych) kosztuje 4500 plus 3000 zł za kody bmw do montażu, z większym ekranem biorą 10 tyś zł łącznie, a tu jest za 600 dolarów z tą całą resztą i ekranem dotykowym. U polskich dystrybutorów kilkaset złotych drożej. https://www.player-top.co.uk/pl/car-dvd-bmw-f30-2012-2013-1475.html Zdaje sobie sprawe, że to pewnie robione w Chinach i może podziałać 3 lata, ale to już bym przeżył. Oryginalny ekran bym trzymał na wymianę. Czy ta TV cyfrowa będzie chodzić, bo w Polsce może być gorszy zasięg a to nie jest produkt sprawdzony w Polsce. Jeżeli chodzi o mapy to można wgrać dowolne, czy każdy producent ma swoje? Też się boje, że mogą być jakieś stare, a aktualizacje nie będą działać. W sumie to już bym przeżył bez tej TV (jakby nie działała) bo i tak wychodzi znacznie taniej niż oryginał, bardziej chodzi i o te aktualizacje map, czy to są jakieś unieersalne pliki, czy każdy producent ma swoje pliki i nie odczutuje plików innego producenta jak wgrasz aktualizacje i czy w takim wypadku są jakieś cracki, emulatory itp. żeby odczytał, jak nie odczutuje bo nie chce, a nie dlatego, że nie nie potrafi? Zdaje sobie sprawę, że może wyskakiwać jakiś błąd w komputerze, ale co i to przeszkadza, auto jest po gwarancji. Będę też wdzięczny za polecenie jakiejś firmy z Warszawy, która ma doświeadczenie w instalacji takich zaienników.
  4. Mam pytanie, kupiłem 2 letnie f30 328i, ma przejechane 60 tyś (szerokość opon 225), na letnich było pewnie z 40 tyś. Na równej suchej nawierzchni na końcówce 1 biegu (po 5 tyś. obrotów) zazwyczaj włącza się kontrola trakcji (jak jest mała nierówność to także na 2 biegu) i czuć że tył traci przyczepność. Czy lepiej kupić na tył szersze opony i czy to coś pomoże, czy wystarcza takie same opony? Nie są jakoś bardzo zjechane więc na suchej nawierzchni chyba nie powinno być różnicy jak kupie z taką samą szerokością nowe i i tak będzie się włączać kontrola trakcji? Pierwszy raz mam auto które ma 6 sek. do steki. Wcześniej jeździłem autami autami z napędem na tył (e46 i c200) z przyspieszeniem 8,5-9 sek. do setki i wtedy kontrola trakcji na równej suchej drodze nigdy się włączała więc może to tak musi być przy tak mocnym silniku?
  5. Zastanawiam się nad doposażeniem auta w nawigacje (F30 328i). Dowiadywałem się w firmie Bimmer Retrofit to maja kolosalne ceny, jeszcze więcej niż dopłaca się u dilera kupując w salonie. Professional BMW NBT z dyskiem twardym i dużym ekranem cena netto: 5900,00 PLN pkus aktywacja nawigacji emulatorem cena netto: 1500,00 PLN albo aktywacja kodami FSC zamówionymi pod VIN samochodu, ściśle powiązany z samochodem cena netto: 3000,00 PLN (opcja zamiast emulator aktywujący). Domyślam się, że inne firmy też mają różne ceny dla aktywacji emulatorem lub indywidualnym kodem. Czy aktywacja emulatorem rodzi jakieś ryzyko wystąpienia błędów bo jakimś czasie? Czy znacie jakieś inne firmy, które profesjonalnie zamontują nawigacje i nie wezmą takich stawek? To wychodzi brutto z indywidualnym kodem 11 tyś, a w BMW się dopłaca 10 tyś. za taką nawigację.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.