Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie dzis bylem ogladac kolejne 335i i z silnika wydobywal sie halas podobny jak w tym filmiku czy to jest normalne w tych silnikach?chodzi o to klepanie pozniej po jezdzie probnej jakby bylo troszke ciszej.dodam ze auto lekko przydymialo na niebiesko.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
A co to ma wspólnego z tym działem forum ? Przenoszę.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
U mnie był ten sam dźwięk, myślę że to zasługa wtrysku bezpośredniego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogladalem kilka 335i i tylko jedna tak chodzila reszta cicho wiec chyba raczej to nie jest normalne

Sam sobie odp :cool2:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Mam 535i n54 mam samochód 2 lata i od poczatku mam takie stukanie, jak zapale silnik to przez 30 sekund do 1 minuty mi tak stuka, po czym przestaje.

Samochod byl na akcji wymiany wtryskow i pompy paliwa ale nic to nie zmienilo.

Mialem F10 535i i też tak mial.

Opublikowano
Problem znany głównie z N52 (http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=13504), ale często występujący w N54. Norma, bezpośredni wtrysk i lipnie zaprojektowana magistrala olejowa dają taki efekt. Ta jest cicha, niektóre stukają znacznie głośniej » https://www.youtube.com/watch?v=kZF7t6bcysQ. Był na to SIB w US, "naprawa" polegała na trzymaniu auta na określonych obrotach przez jakiś tam czas i kilkukrotne powtarzanie operacji. W dużym skrócie olej często nie trafia w miejsca gdzie powinien się znajdować - w tym przypadku czyt. popychacze zaworów.
Opublikowano
Witam, u mnie w e93 335i, tego problemu akurat nie ma(0w40 olej), ale u znajomego w e92 335i (5w30) wlasnie tak chodzi. ten stuk pojawia sie jak kolega pisal podobnie jak w n52 od zlego rozprowadzenia oleju w silniku, najlepiej przejechac sie troche ostrzej autem na wyzszych obrotach, w n52 to pomaga skutecznie. pojawia sie to jezdzac po miescie na niskich prekosciach obrotowych, ale przy odpowiednim deptaniu auta, ten problem nie wystepuje. W n52 wystepowal gdy byl zalany olej 5w30, po przejsciu na 0w40, nie ma juz tego problemu. moze moja sugestia, ale w tych silnikach n52/n54, 0w40 znacznie lepiej sie sprawdza, i to nie tylko moja opinia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.