Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jakiś czas już noszę się z zamiarem zmiany auta i chciałbym zapytać o Wasze opinie. Głównym kandydatem jest E90 ale myślę także o innych modelach.

E90, E87, E60, E46, E39

Który z tych generacji Waszym zdaniem jest najlepszy biorąc pod uwagę kryteria: cena/moc/wyposażenie/spalanie/awaryjność (niekoniecznie w tej kolejności, jeżeli chodzi o priorytetowość :) )

Proszę o opinie i pozdrawiam

Opublikowano

ciężko porównywać ze sobą klasy 1 , 3 i 5

wiadomo : im wyżej tym większy komfort i droższe części ale mniejsza zwrotność i "czucie" auta

silniki w praktyce te same ( dotyczy porównywalnych rocznikowo generacji)

Opublikowano
Budżet jest jeszcze nieokreślony stąd moje pytanie czy warto dopłacać do e90 czy e60 albo może jednak wybrać coś tańszego jak e87, e46 czy e39.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

e46 po lifcie najbardziej niezawodne, a nie wyglada jeszcze jak stara kanapa jak to bywa z wiekszością e39.

e90/e60/e87 silniki z plasteliny, mosty i skrzynie rowniez, plus w e60 sporo problemow z szeroko pojetą elektroniką.

ciezko juz znalezc ladne e46 w benzynie ale jakby Ci sie udalo to powinno byc ok ;)

Opublikowano

wypwoiem sie w temacie

miałem e46 325ci, przez 5 lat, byłem strasznie zadowolony, żadnych wiekszych kosztów przejechałem ok 50tyskm

kupiłem e90 2.0d lci czuc było znaczacy skok jesli chodzi o komfort jazdy , dynamika była dla mnie równiez lepsza po chipie na 200km, stat od zera gorszy jak to w diesu, duzym minusem były dla mnie krótkie biegi i dzwiek silnika za to rekompensata spalanie ok 8,5l w miescie przy dynamicznej jezdzie (w e46 325ci ok 14-15l )

jednak czując pewien nie dosyt kupiłem e92 335d lci, jak dla mnie auto kompletne, ładny dziwiek silnika , koniec z wahlowaniem biegami, przywoite spalanie 11-12 w Warszawie,

więc jeśłi miał bym polecać to e90 ale również 6 cylindrów diesla, choc to wszystko zależy od budżetu... za 335d z 11 roku dałem dwa razy tyle co dostane za 320d sedana z 9 roku.

pzdr

Opublikowano
Jak budżet niewielki i kosztu eksploatacji ważne to IMHO E39 robi robotę. E46 jest ciasna i mała. E39 sporo miejsca, wygodna i bezawaryjna, jak weźmiesz 530d w fajnej opcji niezajechaną to będziesz na bank zadowolony. E60 potrafi być kapryśna ze względu na duża ilość elektroniki i mało fachowców. E90 fajna ale moim zdaniem głownie dla kobiety, ze względu na gabaryty. e87 to gokart, z żadną widocznością do tyłu i bez przestrzeni bagażowej.
Opublikowano

e90/e60/e87 silniki z plasteliny, mosty i skrzynie rowniez,

 

Co za bzdury :duh: :duh: :duh:

Opublikowano

"Gokart"(e87) jak go tu nazywacie idealnie sie nadaje na dojazdowke do krotkich dystansow miejskich.

Jak bym mial jednym z tych aut co proponujesz jezdzic w trase to bym wybral E61 na benzynie.

e39 i e46 to staruszki z poprzedniej epoki ktora juz przeminela :)

Sa wprawdzie najtansze ale wzbudzaja niezdrowe zainteresowanie drogowki przez liczbe statystyk powaznych wypadkow w ktorych uczesnicza ich wlasciciele.

 

Cenowo orientacyjnie wyglada to tak:

 

e39-10k

e46-10k

e87-20k

e90-25k

e60-30k

MADE IN PRL
Opublikowano
"Cenowo orientacyjnie wyglada to tak:

e39-10k

e46-10k

e87-20k

e90-25k

e60-30k

 

Trochę pojechałeś z tymi cenami :8)

 

Dzięki za wszystkie opinie. Powiedzcie jak ma się spalanie, realne a nie wydumane przez producentów. Chodzi mnie tu głównie o benzynowe jednostki do diesli mam jakieś lekkie uprzedzenie.

Opublikowano
"Gokart"(e87) jak go tu nazywacie idealnie sie nadaje na dojazdowke do krotkich dystansow miejskich.

Jak bym mial jednym z tych aut co proponujesz jezdzic w trase to bym wybral E61 na benzynie.

e39 i e46 to staruszki z poprzedniej epoki ktora juz przeminela :)

Sa wprawdzie najtansze ale wzbudzaja niezdrowe zainteresowanie drogowki przez liczbe statystyk powaznych wypadkow w ktorych uczesnicza ich wlasciciele.

 

Cenowo orientacyjnie wyglada to tak:

 

e39-10k

e46-10k

e87-20k

e90-25k

e60-30k

 

To są ceny za zdezelowane powypadkowe szroty do BMW tylko podobne, dodatkowo z początków produkcji modeli...

Jak można udzielać takich informacji nowym uzytkownikom forum?

 

Jeżeli chcesz uczciwy samochód to wyżej wymienione ceny, minimum razy dwa

A jesli chcesz dobrze wyposażone auto z końca produkcji to razy trzy...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te ceny to chyba w snach. Ostatnio szukaliśmy ze znajomym e90 2.0d w budżecie 40kzł i po prostu same kręcone rozbitki. W końcu coś wybraliśmy, ale też szturchnięty.

 

Od prawie 6 lat jeżdzę e9x z 6cyl dieslami i złego słowa nie powiem. Żadnych problemów. Ale nie dałem 25kzł..... :mrgreen:

Opublikowano
To są ceny za zdezelowane powypadkowe szroty do BMW tylko podobne, dodatkowo z początków produkcji modeli...

Jak można udzielać takich informacji nowym uzytkownikom forum?

Jeżeli chcesz uczciwy samochód to wyżej wymienione ceny, minimum razy dwa

A jesli chcesz dobrze wyposażone auto z końca produkcji to razy trzy...

 

Nie no niech kupuje auta z pierwszego rocznika i placi minimum razy dwa :)

Zapomnialem ze was nie interesuje realna cena transakcyjna a ta z kategorii fantasmagorii.

Nikt nikomu nie broni placic 40k za 2005r e90 czy za 2005r e60 65k.

Ceny na rynku ksztaltuje klient i katalog eurotax a nie pragnienia dotychczasowych wlascicieli.

 

PS.Wszystkim niezorientowanym przypominam ze jezdza juz na drogach F20,F30,F10,F07 :)

 

PS" E60 razy 2 to jest np F10 :

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-navi-skora-super-stan-120-tys-km-ID6y8xt3.html#1806cfd1ab

 

(nie znam wlasciciela pojazdu a ogloszenie wkleilem by wam uzmyslowic skale razy 2 )

MADE IN PRL
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja za swoją e60 520i z 2004r jako drugi właściciel sprzedałem po 6 latach z przebiegiem 102tys., z cienkim wyposażeniem za to stanem technicznym i wizualnym bardzo dobrym za równe 7000€ , chociaż chciałem troszkę więcej .,ale już była następna w garażu , wiec.....

Gdyby mi auta nie zwalili w ASO to mogę każdemu ze szczerego serca życzyć takiego auta , które cieszy tylko jazda a nie martwi psikusami

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co do cen to za przystępny egzemplarz e90 trzeba dać około 30tys 05-07r. E87 to samo tylko ze 06-08, e46 około 15tys. Co do e60 az tak sie nie znam ale widywałem nawet po 18tys ale raczej bagna to były. Moim zdaniem e60 04-05 idzie taniej kupic niz e90

 

Ktoś tez pisał ze serie e87/90/60 są z plasteliny. Nie wiem czym jeździsz ale chyba nie żadna z tych serii albo kupiłeś szrota za 10tys. Mam od nowości e90 i żadnych problemów z tym autem nie ma jeżeli umie sie o nie dbać. Problem moze byc tylko przy benzynach bo faktycznie są tam częste usterki dyferencjalow ktore moim zdaniem i tak są tanie w naprawie.

Opublikowano

Jesli chcesz oszczednosci bierz 118d Osczednosci z klasa 318d.

Jesli szukasz emocji i oszczednosci bierz 123d 330d

Ale jesli szukasz emocji to bierz 130i,335i ;)

Opublikowano
Okolice 30 tyś. wydają się osiągalne. Diesle jak tu kolega proponuje to nie moje klimaty, bo to przeważnie auta firmowe były i trudno byłoby znaleźć coś w dobrym stanie i z normalnym przebiegiem. Nie można zapominać że auta te mają już 10 lat i ceny nie mogą być kosmiczne, choć ciągle e90 wygląda lepiej niż wiele nowych modeli wielu producentów :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.