Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś odebrałem auto z warsztatu. Mieli mi między innymi wymienić płyn w wspomaganiu. Po powrocie do domu zajrzałem do zbiorniczka i znalazłem takie coś.

http://files.tinypic.pl/i/00678/wyhcoe079x9z.jpg

http://files.tinypic.pl/i/00678/tbx3pi4je2wf.jpg

Oczywiście dzwoniłem do nich i wysłałem nawet zdjęcie. Warsztat zarzeka się, że wypłukał układ i wymienił olej, a taki stan płynu po rzekomej wymianie tłumaczy tym, że to przez wypłukanie syfu z maglownicy. Istnieje prawdopodobieństwo, że nigdy wcześniej nie był on wymieniany i mógł mieś już 8lat i 130tyś km. Na moje oko płyn jest zbyt czarny, bo podobny kolor miał przed oddaniem auta.

Miał może ktoś sytuację by po wymianie i przejechaniu 60 km tak z czarniał mu płyn. Nie wiem czy mam dalej z nimi walczyć, czy uwierzyć w ich teorię. Co o tym sądzicie?

Opublikowano

Opcje są 2 albo nie był wymieniany i wlanie nowego odrazu go zabrudziło . ( tak było u mnie )

Lub poprostu nie wymienili a tłumaczyć sie jakos musza :)

Opublikowano

Masz na myśli, że u Ciebie po samym odciągnięciu płynu ze zbiorniczka i ponownym jego napełnieniu, bez "płukania" układy zrobił się z powrotem czarny.

Jeżeli tak wyglądała wymiana w moim przypadku to polecieli sobie w kulki kasując za to 60zł (sama usługa).

Opublikowano
jest bardzo precyzyjna metoda plukania olejem hydraulicznym, jezeli sie jeje nie przestrzega to olej sie szybko brudzi. Jezeli ulad jest zdrowy i wlali poprawny plyn, powinien zachowac swoj kolor nawet przez 10 tys km.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Wymienialem nie tak dawno przy 60k mil (100k km), z tego co pamietam nie widzialem w ksiazce servisowej aby byl wczesniej wymieniany. Zalalem nowy i nadal ma oryginalny kolor po 5k mil. Ja bym wymienil raz jeszcze w innym warsztacie i sprawdz przed wyjechaniem jaki ma kolor. Koszt nie wielki a nie dosc ze nie zaszkodzi to bedziesz pewny ze masz nowy.
Opublikowano

Teraz to już nie będę się bujał po żadnych warsztatach, tylko kupię parę litrów nowego płynu i co parędziesiąt kilometrów będę odsysał ze zbiorniczka stary i wlewał świeży. Jak po pierwszej takiej operacji będzie on miał lepszy kolor niż obecnie, będzie to świadczyć o tym, że jednak wcześniej do wymiany nie doszło.

Najbardziej boli to, że nie był to pierwszy lepszy warsztat tylko renomowany i specjalizujący się w BMW. Zresztą to nie pierwszy raz gdy spotykam się z naciąganiem klienta, bo mam już nienajlepsze doświadczenie z ASO w Olsztynie. I dochodzę do wniosku, że jak tylko będę w stanie sam coś zrobić to nie będę tego zlecał żadnemu warsztatowi. Bo wszędzie są złodzieje i naciągacze.

Opublikowano
Tylko w dalszym ciagu najpierw wyplucz uklad wpomagania zanim zalejesz nowy plyn bo stanie sie tez brudny

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.