Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jak w tytule mam problem z sonda gdyż pękł mi korektor wydechowy nie seryjny lecz z wydechu remusa. gdy byłem na warsztacie to mechanicy załatwili jakiś seryjny i tu juz się problem pojawił na nie oryginalnym wydechu sonda była na klucz np 18 a w tym seryjnym była na 14. pocieli stary i zabrali otwór ze starego i wspawali go do nowego aby sonda weszła. po tej modyfikacji auto zaczęło więcej palić szarpać i bardzo niskie obroty. czy korektor od vanosa różni się od bez vanosa proszę o pomoc i rade pozdrawiam
Opublikowano

sprawdz czy w ogole masz dobrze sondę podpięta elektrycznie, potem co pokazuje komputer jaki błąd, można sprawdzić również czy sonda dziala poprawnie. Do tego warto sprawdzić czy sama sonda jest odpowiednia do tego silnika. Samo mocowanie nie ma wpływu.

 

A no i to sie nazywa kolektor, a korektor to w piórniku albo w redakcji.

szukam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie prościej było założyć ori sondę do ori kolektora, tylko jakieś kombinacje wyczyniać?
ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.