Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W xdrive nigdy nie montuj sportowych sprężyn ze zwykłym amortyzatorem. Zamontowałem pro-kit do zwykłych amortyzatorów i przy trasach poza miastem przy dużej prędkości samochód był nieprzewidywalny - często dobijał, tył tracił kontakt na jakimkolwiek wybrzuszeniu drogi (miękki amortyzator nie poradzi sobie z taką sprężyną). W mieście albo przy przepisowych prędkościach takie sprężyny nie przeszkadzają, jeżeli jednak chcesz mieć frajdę z jazdy to zostań przy serii albo dodatkowo zamontuj amortyzatory. Z amortyzatorami B8 i sprężynami prokit jazda jest idealna, prawie jak w E91 w mpakiecie.
  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z takim podejściem do mechaniki i praw fizyki po założeniu chińskich opon można swobodnie testować bmw na suchych drogach lokalnych.

Szczegoly i detale robią jednak różnice podczas szybkiej jazdy w deszczu i śniegu gdy przyczepność jest obniżona.

MADE IN PRL
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Hej

W f31 320d msport, eibach pro kit obniży przód około 20 mm?

Chce lekko zneutralizować lukę między opona a nadkolem,

wxaD2rz.jpg

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

pamiętaj, że obniżając robisz coś takiego. Tak tylko gwoli wyjaśnienia mówię.

nTAkMmf.png

Zjawisko nie jest widoczne w modelach M, gdzie mają o profil większe opony w stosunku do cywilnych wersji. No i rozwiązane jest to tak, ze te opony się tam mieszczą.

rjV03T2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.