Skocz do zawartości

Nierowna praca - silnik sie "potyka"


wektor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Niedawno walczylem z falujecymi obrotami. Wyczyscilem "silnik krokowy" - nie pomoglo. Potem zaczela sie praca na 3 gary. Wymienilem swiece i przewody. Pomoglo - problem z obrotami tez znikl.

 

Teraz mam taki problem.

Silnik na biegu jalowym nie rowno pracuje. Wedlug obrotomierza trzyma obroty. Ale na sluch pracuje rowno pare sekund a potem "potkniecie" tak jak by przez jeden obrot nie praowal jeden cylinder a potem dalej rowno i po paru sekundach znow. W tym momecie wpada w wieksze wibracje. Zaznaczam ze nie stracil mocy i w pelnym zakresie obrotow pracuje idealnie. Zadnych zawahan. Spalanie w normie.

Po podlaczeniu do kompa wszystko ok.

 

Co to moze być ? Czyzby jakas swieca nie wyrabiala juz po 5 tys km ?

Czego to moze jeszcze byc wina ? Przeplywka, nieszczelnosc w dolocie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Niedawno walczylem z falujecymi obrotami. Wyczyscilem "silnik krokowy" - nie pomoglo. Potem zaczela sie praca na 3 gary. Wymienilem swiece i przewody. Pomoglo - problem z obrotami tez znikl.

 

Teraz mam taki problem.

Silnik na biegu jalowym nie rowno pracuje. Wedlug obrotomierza trzyma obroty. Ale na sluch pracuje rowno pare sekund a potem "potkniecie" tak jak by przez jeden obrot nie praowal jeden cylinder a potem dalej rowno i po paru sekundach znow. W tym momecie wpada w wieksze wibracje. Zaznaczam ze nie stracil mocy i w pelnym zakresie obrotow pracuje idealnie. Zadnych zawahan. Spalanie w normie.

Po podlaczeniu do kompa wszystko ok.

 

Co to moze być ? Czyzby jakas swieca nie wyrabiala juz po 5 tys km ?

Czego to moze jeszcze byc wina ? Przeplywka, nieszczelnosc w dolocie?

 

U mnie też tak pracuje silnik, obroty trzyma ale odczuwalne są takie drgania na karoseri. Moc w pełnym zakresie obrotów u mnie tez bez zmian. Odcięcie przy 6200 obr/min.

 

Przypuszczam, że może wypadać zapłon, albo mi zalewa którąś ze swiec olejem (na 1000 km bierze mi 0,7 l oleju, mam do wymiany uszczelniacze zaworów).

 

Mam zamiar wymienić te uszczelniacze bez sciągania głowicy, tylko coś fachowców brakuje którzy się tego podejmą.

 

 

Pozdrawiam

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy mialem identyczne jak w temacie. Zdarzenie mialo miejsce dwa dni temu. Tez bylem po wymianie swiecy i kabli ( tylko ja mesiac temu ). Przyczyna okazala sie byc prosta. Pekl przewod w kolnierzu fajki wiec pekniecie nie bylo widoczne. Wymienilem kabel i wszystko gra.
. . . zero kierunkowy , jestem kajtek . . .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha jeszcze jedno. :duh: doszedlem do tego w proty sposob i tobie polecam :norty: odpal silnik i dotykaj kazdy kabel zaplonowy jak na ktoryms cie kopnie prad tzn ze ma przebicie :jawdrop:

 

Ja tak doszedlem do tego :twisted2:

. . . zero kierunkowy , jestem kajtek . . .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.