Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

BMW f10, 520i, automat, przebieg 30.000.

Hamuje, pojazd staje do zera. Puszczam haulec i zanim pojazd zacznie się toczyc slychac takie stukniecie przy kolach.

Miozliwe ze ten typ tak ma i po prostu stukają klocki? Lub cos innego?

Napiszcie mi proszę - nie miałem wcześniej automatu i nie wiem czy tak ma być....

Opublikowano
Raczej ten typ tak nie ma. U mnie bynajmniej jest cisza, ale poczekaj, może ktoś miał podobne objawy i coś napisze.
Opublikowano

W każdym trybie tak jest. Slychac jak by lekki pukniecie. Byłem na szarpakach, sprawdzali luzy - kompletnie nic. Auto ma 30 tys. Niedawno wymieniałem klocki z przodu i zaraz potem taka jazda....

Nie wiem gdzie mam szukac przyczyny.... Aha - jedno pukniecie.....

Opublikowano

To jak dla mnie to klocki, skoro tak piszesz - jak masz jeszcze w śmietniku stare - to możesz zamienić i sprawdzić :lol: Jak byłeś w ASO, to zgłoś reklamację i niech szukają.

A oryginały założyłeś czy jakieś zamienniki?

Opublikowano
Jak to przod, to czy przy wymianie klocków zmieniłeś tez sprężyny dociskowe na nowe? Jakie klocki założyłeś? Wymiana w ASO?
Opublikowano

Ok, sprawdze sprężynki, a raczej podjade do ASO bo sam tego nie zrobie..

To teraz jeszcze jedno pytanie. Czy możliwe, ze brak tej sprężynki powoduje, ze na kierownicy czuje takie jak by oceranie czegos o cos....

Nie ma bicia na kierownicy, tylko takie mrowienie, takie przenoszenie ocierania się czegos o cos tak jak by....

Opublikowano

na 99% nie dali nowej bo akurat w ASO wszystko jest mega dokładnie wyszczególniane w FA VAT - nawet 6gr smaru(dosłownie)

I o sprężynie ani wudu, ani slychu

Możliwe ze to wina wlasnie tego?????????

I możliwe ze takie "szmery" na kierownicy to od tego, od drganin klocka i luzu na nim?

Opublikowano
u mnie było to samo, wystarczyło posmarować specjalnym środkiem prowadnic po których pracuje klocek i problem zniknął :)
Opublikowano

Odpowiednie posmarowanie prowadnic smarem oraz wcześniejsze dokładne oczyszczenie ich z pyłu z klocków drucianą szczotką jest dla mnie tak oczywiste jak to, że jutro też jest dzień.

No ale może faktycznie problem tkwić w takiej błahostce?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Tak aby zamknąć temat. Byłem z ASO w Jankach. Rozebrali caly układ hamulcowy, popatrzyli, posmarowali, skrecili i powiedzili ze ten typ tak ma.

Nic nie znaleziono...

Ogolnie przyzwtczailem się i już.....

Opublikowano
Szkoda tylko, że ten typ tak zaczął mieć po ich perfekcyjnej wymianie klocków ( jeżeli oczywiście je wymienili a nie umyli, bo przy tym przebiegu to co najmniej dziwne). W czasie studiów pracowałem w trzech aso i powiem Wam to co dla Was oczywiste w aso to abstrakcja. Zacisk i prowadnicę to ci wyczyści zaprzyjaźniony mechanik jak będziesz z nim gadał i patrzył w trakcie roboty. W aso zrobią co muszą, wbiją klocek młotkiem ale szczotki nie ruszą. Dla mnie przyczyny mogą być dwie: albo klocek przykleja się do tarczy, albo źle przesuwa się w zacisku ( przyczyną jest to co napisali Koledzy).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.