Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki maly problem bo padl mi silniczek valvetronica i bede go wymienial sam i chcialbym sie dowiedzec krok po kroku jak go wymienic dodam ze adaptacje inpa zrobie czy jakies blokady beda potrzebne.Moje bmw to e90 318i 129km z gory dziekuje
Opublikowano

odkręcasz wszystko aż dojdziesz do pokrywy zaworów . Odkręcasz ten plastikowy szajs ( pokrywa zaworów ) i od wewnątrz masz dwie śrubki na nich trzyma się cały silnik valvetronica .

Nie potrzebujesz żadnej blokady - po tym musisz ino to dobrze zaadoptować .

 

Robota na dwie godzinki :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam mam taki maly problem bo padl mi silniczek valvetronica i bede go wymienial sam i chcialbym sie dowiedzec krok po kroku jak go wymienic dodam ze adaptacje inpa zrobie czy jakies blokady beda potrzebne.Moje bmw to e90 318i 129km z gory dziekuje

 

Jesteś pewny co do możliwości adaptacji INPĄ?

Opublikowano

Hej.

 

Napisz proszę jeszcze trochę jak programowałeś inpa .

 

Z tego co wiem to można tam skasować wszystkie adaptacje - sondy , valvetronic i czujniki spalania stukowego .

Jest tam też zakładka aby wychylić max na dół czy do góry - to jest to programowanie ? Po skasowaniu adaptacji przy użyciu - kasuj wszystkie adaptacje , auto uczy się wszystkiego na nowo samo .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.