Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim, mam pytanie ponieważ nigdzie nie znalazłem informacji jak zdemontować kolektor w m47 pełno jest do m47n i tak patrzę że generalnie budową się nie różnią czy będzie to bardzo podobnie wyglądało jak np tu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=236293 ?

 

 

P.S - czy czyszczenie kolektora jeśli nic się nie dzieje jest dobrym pomysłem, nie wiem czy ktoś wcześniej to w ogóle robił. Tak myślę czy nie zrobić to czysto profilaktycznie jak myślicie ?

Opublikowano
Czysto profilaktycznie na pewno nie zaszkodzi. Chociaz przypomina mi sie post chyba na sporcie, gdy ktos robil pomiar na hamowni przed i po czyszczeniu. Zysk byl na poziome paru Nm moc z tego co pamietam ta sama lub +/- 1KM wiec zysk kompletnie niezauwazalny podczas jazdy. No ale na pewno lepsze samopoczucie ze ma sie czysty kolektor :cool2: Mysle ze lepszy efekt (szczegolnie teraz przed latem) przyniesie czyszczenie intercoolera z zewnatrz i wewnatrz - dodatkowo mniej roboty przy demontazu/montazu.
Opublikowano

procedura taka sama, na spokojnie bez nerwów a napewno uda się ;)

 

wyczyscic nie zaszkodzi, pamietaj o nowych uszczelkach warto je zmienić albo przynajmniej warto je mieć na wypadek gdyby stara nie nadawała sie do ponownego montażu

pilnuj sie aby nic nie wpadło do silnika ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Mi taka jedna się zgubiła przy wyjmowaniu i założyłem kolektor bez tych uszczelek. One w sumie niewiele dają

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.