Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z autem ,wczoraj zauważylem po dłuższej jeździe i staniu na jałowych obrotach wydobywający sie biały dym , który miał gorzki zapach , dodam ze co jakiś czas troszke dolewam płynu chłodniczego :

 

odmy mam wymienione

pajęczyna węzy od wody wymieniona (gdyż kruciec przeciekał )

korek od zbiorniczka wymieniony

Edytowane przez aduki1234
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pękanie głowic to częsty problem w n62 po przegrzaniu.

Można to sprawdzić specjalnym testerem na obecność spalin w płynie chłodzenia porządne warsztaty mają takie urządzenia.

Biały dym nie zawsze oznacza spalanie płynu chyba,że sporo go ubywa ale zrób test i będzie jasne.

Co do błędów dwa pierwsze dotyczą pompy dogrzewającej która powinna chodzić po odpaleniu zimnego auta.

Trzeci to w tłumaczeniu czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.

Czwarty to błąd czujnika AUC, który po uruchomieniu ma wyłapywać nieprzyjemne zapachy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.