Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, czy ktoś potrafi mi powiedzieć co może tak piszczeć od czego zacząć wymianę żeby nie wymieniać połowy silnika :)

 

Dodam że na zimnym silniku zero pisków, chrobotania, wymieniłem kompresor klimy myślałem że to to ale jak widać niestety nie.

Po włączeniu klimatyzacji problem pisku natychmiast ustaje ale i tak zostaje taki delikatny chrobot.

 

Co to może być ? Trochę rudo ponieważ psikałem smarem miedzianym ale chyba nic to nie dało.

 

https://www.youtube.com/watch?v=VmBiYDFcOdc

Opublikowano
Najpierw zdejmij pasek od klimy i sprawdź rolkę napinacza. jak cała to odpal i zobacz czy dalej piszczy. potem zdejmij główny pasek i posprawdzaj kolejne 2 rolki ale na samym początku odpal silnik i psyknij WD na paski i zobacz czy nie ustanie. I sprawdź główne koło pasowe czy nie ma gdzieś pęknięć.
Opublikowano

psikałeś smarem miedzianym na pasek i sprzęgło klimatyzacji?

zdejmij ten pasek i go wyczyść i spróbuj wyczyścić sprzęgło klimatyzacji,może jeszcze ta miedź nie wlazła za głęboko.

jak już zdejmiesz pasek to zdejmij wszystkie rolki i ich posłuchaj,sprawdź napinacz paska i to ramię do którego jest rolka napinacza mocowana-on lubi hałasować

Opublikowano

Na pasek nie psikalem a nic nie zaszkodzi ?

Cały kompresor ze sprzęgłem był wymieniany bo myślałem ze to wlasnie jego wina ale niestety nie ;/

 

Tak jak mowicie zaczne od tej rolki napinacza ale dziwi mnie dlaczego na klinie i na zimnym silniku tak nie robi.

Opublikowano
Zdejmij pasek z klimy na ciepłym silniku wtedy kiedy Ci najmocniej piszczy i się rozjaśni trochę sytuacja.
Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem jeszcze raz test ze smarem i psikalem w różne miejsca i jak porządnie napsikalem w ta 1 rolkę po prawo od sprzęgła Klimy to na 10s była cisza ;) wiec na 99% to chyba to ;)

 

Czy dobrze mowie ze to jest rolka napinacza czy inaczej ona się nazywa ?

Opublikowano

Ok dzięki :)

 

Ostatnie pytanko czy wymieniać razem z paskiem ? Jak w ogóle sprawdzić czy stary jest w dobrym stanie :mrgreen:

Banalne pytanie ale jednak nie wiem ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pasek kosztuje tyle co paczka fajek, wymień i zapomnij.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Samochód mam dopiero od 5 miesięcy wiec nie do końca wiem co było wymienianie a co nie.

Ale macie jak najbardziej racje jak będę wymieniał to tylko z paskiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.